خرید گیفت کارت

پرداخت در بازی ها با گیفت کارت PS4 و گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت در سال‌های اخیر حل کننده‌ی بخش مهمی از مشکلات عاشقان بازی های کنسول و موبایل بوده است.

هرکسی که عشق بازی باشد، یکی از حسرت‌هایش خرید سکه یا امتیاز در بازی‌های مختلف است. برای ما ایرانیان پرداخت کردن در درون بازی برای خرید آپشن‌ها و امکانات بازی بیشتر شبیه به رویا است تا کاری که بتوان در واقعیت انجام داد. واقعیت اما آن است که این کار حتی برای ما ایرانیان هم چندان دشوار نیست، فقط مشکل آن جا است که اغلب از نحوه‌ی انجام آن با کمک وبسایت ایرانیکارت ناآگاهیم. برای هرکسی که در کشورهای اروپایی یا آمریکایی زندگی می‌کند پرداخت در درون بازی‌ها با چند کلیک ساده انجام می‌شود. برای ما ایرانیان اما این روند کمی دشوارتر است که در ادامه روند آن را مرور می‌کنیم. پیش از آن، به معرفی گیفت کارت ps4 و گیفت کارت گوگل پلی می‌پردازیم که مهم‌ترین گیفت کارت های پرداخت در بازی هستند.

خرید گیفت کارت PS4

خرید گیفت کارت PS4

گیفت کارت پلی استیشن گیفت کارتی است که توسط شرکت سونی برای استفاده کنندگان از کنسول بازی پلی استیشن ارائه گردیده است. هر گیفت کارت، یک کد ۱۲ رقمی است. پس از خرید گیفت کارت کافی است در اکانت خود در پلی استیشن وارد شوید و در قسمت شارژ اکانت، کد ۱۲ رقمی گیفت کارت را وارد نمایید. پس از آن از موجودی خود می‌توانید برای خرید بازی، پرداخت‌های درون بازی و استفاده‌های دیگر چون بازی با دیگر دوستان یا پیش خرید بازی‌ها و استفاده از تخفیفات پلی استیشن استفاده نمایید. به گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت PSN یا گیفت کارت PS4 نیز گفته می‌شود.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی

گوگل برای استفاده کنندگان از محصولاتی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، گیفت کارت Google play را معرفی نموده است. این گیفت کارت‌ها که با مبالغ مختلفی قابل خریداری است، کار یک کارت معتبر بانکی بین‌المللی را در پرداخت‌های اندروید انجام می‌دهد. کافی است در اکانت گوگل پلی خود در موبایل یا تبلت خود بروید و در قسمت Payment کد کارت خود را وارد کنید تا اکانت گوگل شما شارژ شود. پس از آن می‌توانید از شارژ خود برای خرید بازی، پرداخت درون بازی و از همه مهم‌تر خرید اپلیکیشن هایی که نیاز دارید استفاده کنید.

نحوه‌ی خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت در ایران بسیار ساده‌تر از آنچه است که فکرش را بکنید. کافی است به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید، از منوی وبسایت گیفت کارت مورد نیاز خود را انتخاب کنید، گزینه‌ی خرید را زده و پرداخت را انجام دهید. در کمترین زمان گیفت کارت شما برایتان ارسال می‌شود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*