بهترین تجربه گیمینگ HDR

مایکروسافت: تلوزیون ال‌جی بهترین تجربه گیمینگ HDR با ایکس باکس را ارائه می‌دهد

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرد تلوزیون‌های اولد ال جی بهترین تجربه گیمینگ HDR با ایکس باکس ایکس را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.

ال جی و مایکروسافت یک همکاری انحصاری برای ارتقا سطح تجربه گیمینگ به مرحله بعد داشته‌اند تا کاربر نهایت لذت ممکن از بازی در کیفیت 4K با نرخ تازه سازی تصویر 120 فریم بر ثانیه با کمترین لگ ممکن و بیشینه وسعت رنگ را ببرد.

ایکس باکس سری ایکس و تلوزیون‌های اولد سری X ال جی هر دو در سال میلادی جاری عرضه شدند و از دالبی ویژن (HDR) و دالبی آتموس پشتیبانی می‌کنند. علاوه‌بر این تلوزیون از ورودی‌هایی با نرخ تازه سازی تصویر متفاوت و حالت خودکار کم تاخیر (ALLM) پشتیبانی کرده که به کمک آن می‌تواند به سرعت پاسخ‌دهی 1 میلی ثانیه (0.001 ثانیه) برسد.

بایستی توجه داشت قابلیت دالبی ویژن پس از راه اندازی دستگاه با یک آپدیت نرم افزاری در دسترس قرار می‌گیرد. این تلوزیون‌ها همچنین نخستین دستگاه‌هایی از گروه HDR Gaming Interest هستند که از حالت HGiG پشتیبانی می‌کنند؛ ناگفته نماند ال جی و مایکروسافت اعضای موسس گروه HDR Gaming Interest یا همان HGiG هستند.

تلوزیون‌های اولد ال جی گواهی TÜV Rhineland آلمان و UL آمریکا را دریافت کرده‌اند که تایید می‌کند این تلوزیون‌ها فاقد سوسو زدن بوده و نور آبی کمی ساطع می‌کنند.

اگر قصد دارید بازی‌های HDR را اجرا کنید، تلوزیون‌های اولد ال جی بهترین تجربه گیمینگ HDR را ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که مایکروسافت ال جی را به عنوان همکار خود در بازارهای کلیدی اروپایی، آفریقایی، خاورمیانه و آسیا-اقیانوسیه انتخاب کرده است.

کشورهایی که این شراکت در آن جریان دارد عبارت‌اند از استرالیا، اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هند، ایرلند، اسرائیل، ژاپن، هلند، نیوزلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، سنگاپور، اسلواکی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه، امارات متحده عربی و بریتانیا.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*