سرویس پرداخت گوگل پی

سرویس پرداخت گوگل پی سال آینده شبیه یک اپلیکیشن پیام‌رسان می‌شود

سرویس پرداخت گوگل پی – Google Pay از سال آینده تحت عنوان یک اپلیکیشن پیامرسان به نام Plex و امکاناتی کاربردی فعالیت خواهد کرد.

نسخه جدید سرویس پرداخت گوگل پی به یک اپلیکیشن پیامرسان شبیه خواهد شد. این اپلیکیشن فهرستی از مخاطبان (افراد عادی و تاجرین) را به نمایش خواهد گذاشت و انتقال پول نیز مثل فرستادن یک پیغام خواهد شد. شما حتی می‌توانید گروه‌های چت ایجاد کنید تا به آسانی سهم خود از رفتن به یک رستوران را حساب کنید یا با هم اتاقی‌تان در پرداخت اجاره خانه شریک شوید. و البته که شما می‌توانید در این اپلیکیشن به ارسال پیام هم بپردازید.

سرویس پرداخت گوگل پی

این نسخه Google Pay ابتدا در ایالات متحده عرضه می‌شود و فقط بخشی از برنامه‌های آتی گوگل برای سرویس پرداخت موبایل خودش است. این شرکت با ۱۱ بانک و مؤسسه اعتباری در ایالات متحده برای راه اندازی حساب‌های کاربری Plex خود همکاری کرده است. استفاده از این سرویس بدون هرگونه هزینه ماهانه، هزینه برداشت وجه یا نیاز به حداقل موجودی خاصی است. Plex در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

این اپلیکیشن همچنین می‌تواند بستر خوبی برای ارائه پیشنهادات تبلیغاتی و تخفیف مختلفی باشد. این تخفیف‌ها تنها با یک کلیک کاربر فعال می‌شوند و شما می‌توانید یادآورهایی را برای منقضی نشدن آن‌ها تنظیم کنید.

گوگل پی جدید می‌تواند به بررسی و سازماندهی پرداخت‌های شما کمک کند. اگر آن به یک حساب بانکی شما متصل شود، در پایان هر ماه خلاصه‌ای از مخارج و انتقالات مالی خود را دریافت خواهید کرد. این اپلیکیشن می‌تواند حتی اینباکس اکانت جیمیل و کتابخانه‌ی تصاویر روی گوشی شما را برای رسیدهای پرداخت قبلی اسکن کند. یکی دیگر از امکانات هوشمند این اپلیکیشن امکان جستجو در تاریخچه پرداختی‌ها با کلماتی مانند «غذا» یا «آخر ماه» است.

گوگل این اپلیکیشن جدید را امن نگه می‌دارد و حریم خصوصی کاربرانش را حفظ می‌کند. اطلاعات شما هرگز به شرکت‌های متفرقه فروخته نخواهد شد و با اهداف تبلیغاتی استفاده نمی‌شود. این اپلیکیشن لایه‌های مختلف امنیتی دارد. به طور مثال وقتی می‌خواهید به یک شخص غریبه پول ارسال کنید، به شما هشدار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*