گوشی 5G هواوی

تاییدیه هواوی میت ایکس 2 در چین صادر شد؛ همراه با یک گوشی 5G مرموز

پس از رگولاتوری 3C چین، حالا TENAA تاییدیه هواوی میت ایکس 2 – Huawei Mate X2 را صادر کرده؛ این یعنی رونمایی از تازه‌ترین گوشی منعطف هواوی نزدیک است.

تاییدیه تنا (TENAA) برای دستگاهی با شماره مدل TET-AN00/TET-AN10 صادر شده که باید همین هواوی میت ایکس 2 باشد. البته جزئیاتی از مشخصات فنی دستگاه در این اسناد دیده نمی‌شود؛ ولی اطلاعات لو رفته از سایز 8 اینچی نمایشگر و طراحی تاشوی رو به داخل حکایت دارند. این در حالی است که هواوی میت ایکس اورجینال، به سمت خارج تا می‌شد.

با چنین تغییری در طراحی، وجود یک نمایشگر ثانویه در قسمت خارجی گوشی ضروری خواهد شد؛ احتمالا یک پنل باریک 4.5 اینچی! انتظار می‌رود این گوشی منعطف از تراشه کایرین 9000 قدرت بگیرد و از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی کند.

اما تاییدیه دیگری هم برای دستگاهی با شماره مدل CDL-AN50 صادر شده که یک گوشی 5G است. از مشخصات فهرست شده‌ی آن در TENAA باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی و ابعاد 162.3 در 75 در 8.6 میلی‌متری اشاره کنیم.

با چنین اندازه و ابعادی، باید یک گوشی با طراحی کشیده باشد؛ همچنین سایز باتری آن نیز کوچک به نظر می‌رسد. چیز دیگری که درباره این موبایل مرموز می‌دانیم، سرعت شارژ 40 واتی آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*