هواوی میت استیشن بی ۵۱۵

کامپیوتر هواوی میت استیشن بی ۵۱۵ در سایت رسمی هواوی قرار گرفت

کامپیوتر هواوی میت استیشن بی ۵۱۵ – Huawei MateStation B515 سرانجام در سایت رسمی هواوی قرار گرفت. این کامپیوتر به مادربرد ساخت هواوی مجهز است.

به تازگی ما اطلاعات مختلفی را در مورد کامپیوتر دسکتاپی هوشمند و پرقدرت هواوی به دست آورده‌ایم. ما همچنین اکنون می‌دانیم این دستگاه از مادربرد Kungpeng و مین فریم Yellow River K680 خود شرکت هواوی استفاده می‌کند. اما تا کنون هواوی خودش رسماً این محصول را تأیید نکرده بود. حالا در اقدامی جالب، این شرکت نام کامپیوتر هواوی میت استیشن بی ۵۱۵ را در وب‌سایت خود درج کرده است. البته جزئیاتی از قیمت آن را در سایت هواوی نمی‌بینیم.

مشخصات کامپیوتر هواوی میت استیشن بی ۵۱۵

وب‌سایت هواوی در تبلیغات کامپیوتر دسکتاپی این شرکت از تجهیز آن به چیپست‌های AMD Ryzen 5 4600G/4700G و کارت‌های گرافیک یکپارچه Radeon خبر داده است. این کارت گرافیک می‌تواند به کارت‌های گرافیک مستقل نیز ارتقاء پیدا کند؛ هرچند مدل مشخصی اعلام نشده است. به صورت استاندارد کامپیوتر هواوی با یک رم ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. شما می‌توانید این رم را حداکثر به یک رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 3200 ارتقاء دهید. همچنین یک حافظه از نوع NVMe SSD به همراه هارد درایو ۱ ترابایتی نیز از فایل‌های شما میزبانی خواهند کرد.

هواوی میت استیشن بی ۵۱۵

شاسی‌های این دیوایس شکل و شمالی به سبک چینی دارند و ابعاد کلی آن ۲۹۳ در ۹۳ در ۳۱۵.۵ میلی‌متر است. در جلو یک درگاه شارژ سریع Type-C قرار دارد. همچنین از وای فای دوگانه، بلوتوث ۵ و سایر ماژول‌های ارتباطی نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی همچنین تأیید کرده است که MateStation B515 به یک نمایشگر تمام صفحه ۲۳.۸ اینچی با نسبت ابعاد ۹۰ درصدی و رزولوشن فول اچ دی (۱۶:۹) مجهز خواهد بود. یکی از نکات برجسته در مورد این دیوایس، ارائه به همراه کیبورد هوشمند هواوی مانند آن چیزیست که اپل برای آی مک و مک پرو خود طراحی و عرضه می‌کند. کلید پاور روی این کیبورد آمیخته به حسگر اثر انگشت است و از طریق NFC به دیوایس شما متصل می‌شود. این ماژول NFC در زیر کلید Shift سمت راست صفحه قرار دارد.

بدیهیست که این کامپیوتر ویندوز ۱۰ (نسخه Home Edition) را اجرایی می‌کند. علاوه بر امکانات ذاتی این ویندوز، هواوی ویژگی‌های نرم افزاری منحصر به فردی مانند کالیبراسیون چند نمایشگره و انتقال فایل بی‌سیم را نیز در این کامپیوتر تعبیه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*