مقاومت کنسول پلی استیشن 5 و کنترلر دوال سنس

تست مقاومت پلی استیشن 5 ؛ سقوط کنسول نسل نهم از بالای ساختمان!

مقاومت پلی استیشن 5 و کنترلر دوال سنس را با پایین انداختن آن‌ها از بالای ساختمان را در یک ویدیو خواهیم دید! آیا PS5 و دوال سنس تکه تکه خواهند شد؟

حدود یک هفته از عرضه کنسول بازی نسل نهمی سونی، یا همان PS5 می‌گذرد و کاربران بسیاری در سرتاسر جهان آن را خریداری کرده‌اند؛ تا حدی که تعداد واحدهای موجود آن در برخی فروشگاه‌های آنلاین تمام شده و اعتراض طرفداران را به دنبال داشته است.

با این حال طی هفته‌های اخیر، ویدئوها و مطالب بسیاری درباره این کنسول منتشر شد که معمولا درباره قدرت بالای اجرایی آن بوده‌اند. پلی استیشن 5 این قابلیت را دارد تا بسیاری از بازی‌ها را با کیفیت 4K در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کند؛ همچنین وجود یک حافظه SSD مخصوص که مدت انتظار بارگذاری داده‌ها را در اکثر عناوین به زیر ۳۰ ثانیه رسانده خود یکی از ویژگی‌های اصلی این کنسول حساب می‌شود. اما نظرتان چیست اگر تمامی این قابلیت‌ها را همراه با جعبه آن از ارتفاع حدود ۸ متری و بالای ساختمان به پایین پرتاب کنیم؟

در ویدئو جدید گجت تی وی، قرار است تا یک کنسول پلی استیشن 5، کنترلر دوال سنس و همچنین یک گوشی آیفون 12 پرو را مشاهده کنیم که از بالای یک ساختمان به پایین پرتاب می‌شوند و اگر کسی که پایین ایستاده آن‌ها را نگیرد، عملا نابود خواهند شد!

تست مقاومت کنسول پلی استیشن 5