گوشی هواوی نوا 8 SE

منتظر معرفی گوشی هواوی نوا 8 با تراشه جدید مدیاتک باشید

ظاهرا گوشی هواوی نوا 8 – Huawei Nova 8 به زودی با محصول جدید مدیاتک، یعنی چیپست دایمنسیتی 700 از راه می‌رسد.

تاکنون هیچ دستگاهی با تراشه Dimensity 700 وارد بازار نشده است؛ اما اگر به ادعای “Digital Chat” افشاگر سرشناس چینی، گوشی هواوی نوا 8 از آن قدرت بگیرد، دیگر نمی‌توان آن را یک پرچمدار اقتصادی نامید.

تراشه دایمنسیتی 700

در حالت عادی، احتمال استفاده‌ی هواوی از تراشه کایرین 9000 برای سری Nova 8 وجود داشت؛ اما به نظر می‌رسد در شرایط تحریمی، تعداد این چیپ حتی برای تداوم تولید سری هواوی میت 40 هم کافی نباشد و هواوی ناگزیر به انتخاب جایگزین شده است. البته برخی گزارش‌ها از وجود تراشه کایرین 990 در سری نوا 8 خبر می‌دهند؛ دست‌کم برای مدل پرو!

سایر مشخصات گوشی هواوی نوا 8

از دیگر مشخصات منتسب به هواوی نوا 8 باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ فریم 60 هرتز، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 40 وات و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کنیم. ماژول دوربین عقب هم سه‌گانه با سنسورهای 2+8+48 مگاپیکسلی توصیف شده است. البته چنین مشخصاتی برای دستگاهی با نام و آوازه‌ی nova کمتر از حد انتظار جلوه می‌کند.

به هر حال آن‌طور که منابع مختلف می‌گویند، دو گوشی هواوی نوا 8 و نوا 8 پرو در ماه آینده میلادی (دسامبر) معرفی خواهند شد؛ هر چند که پیش‌تر منتظر رونمایی از آن‌ها در همین ماه نوامبر بودیم.

دیگر محصول مورد انتظار، Honor V40 است. معمولا گوشی های این سری نیز در ماه دسامبر معرفی می‌شدند؛ ولی حالا با فروش برند آنر توسط هواوی، دراین‌باره ابهام وجود دارد. البته اعضای خانواده نوا 8 و آنر وی 40 باید شباهت‌های زیادی با یکدیگر داشته باشند؛ مثلا آن‌طور که  تصویر زیر نشان می‌دهد، در طراحی ماژول دوربین!

دوربین هواوی نوا 8

اعضای خانواده آنر V40 را مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس تشکیل خواهند داد. دست‌کم یکی از آن‌ها نمایشگر 6.72 اینچی خمیده با حفره‌ی دوگانه و وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت. نرخ ریفرش 120 هرتز برای مدل +Pro و 90 هرتز برای دو مدل دیگر نیز  دور از ذهن نیست. همچنین به همان دلیلی که ذکر شد، وجود تراشه Kirin 990 یا +Dimensity 1000 در آن‌ها محتمل‌تر از کایرین 9000 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سری نوا همیشه از بهترینا بوده مخصوصا نوا۸ اس ای که مشخصاتش خیلی عالیه

  2. چه طراحی عالی داره واقعا هواوی داره خوب پیش میره😍

  3. هواوی بنجل چینی مناسب بنجل پسندها و محروم از امکانات گوگل پولت رو بندازی چاه بهتره تا این گوشی بنجل تحریم شده را بخری.!!

  4. برند هواووی همیشه خارق ااعاده کارکرده.من سری نواها رو خیلی دوس دارم الانم نوا سون آیشو دارم خیلی راضی او ازش.

  5. فاطمه زارع مویدی

    سری نوا خیلی قوی بوده همیشه و جوابدهی عالی داشته 👍

  6. سری نوا همیشه خیلی عالی بودن و در حد پرچم دار خودشون رو نشون میدن بعد نوا 5 تی که خیلی طرف دار پیدا کرد نوا 8 هم فکر کنم به خاطر طراحی خوبش فروش خوبی داشته باشه.

  7. خیلی لوکس و قشنگه، سخت افزار خیلی خوبی داره. در کل یه گوشیه خیلی کاملی هست. ایول هواوی 😍

  8. عاااالیه هواوی همیشه بهتررریناااارو تولید میکنه واااافعاااا خیلی با قدررررته