فروش برند آنر

هواوی فروش برند آنر را رسما تایید کرد

پس از انتشار گزارش‌های تایید نشده مبنی بر فروش برند آنر – Honor توسط هواوی، حالا کمپانی چینی به طور رسمی این موضوع را تایید کرده است.

محدودیت‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده سرانجام کار را به جایی رساند که هواوی ناگزیر به فروش برند آنر شد. این کمپانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

در شرایط سختی که عناصر تکنولوژی صنعتی، ناپایدار هستند و تجارت محصولات مصرفی تحت شدیدترین فشارها، هلدینگ سرمایه‌گذاری هواوی تصمیم به فروش برند آنر گرفت تا به مجاری و تامین‌کنندگان آن امکان تداوم فعالیت بدهد. خریدار، شرکت Shenzhen Zhixin New Information Technology است.

مالک جدید آنر، یک کنسرسیوم یا گروه سرمایه‌گذاری شراکتی است که اعضای آن را بیش از 30 کارگزار و توزیع‌کننده تشکیل می‌دهند. این معامله، تمام دارایی‌های تجاری و بیزینس گوشی‌های هوشمند آنر را دربرمی‌گیرد. همچنین در توافقنامه ذکر شده که منافع مشتریان، تامین‌کنندگان، شرکا و کارمندان آنر باید حفظ شود. تغییر مالکیت، نباید روی مسیر توسعه کمپانی تاثیر بگذارد و مدیران ارشد نیز در مقام خود باقی خواهند ماند.

هواوی فروش برند آنر

از این به بعد، هواوی دیگر سهمی در مدیریت آنر نخواهد داشت و این کمپانی به طور مستقل درباره منابع خود، برندینگ، تولید، توزیع، خدمات و امور اجرایی، تصمیم گیری خواهد کرد.

ناگفته نماند که دولت دونالد ترامپ هواوی را تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده توصیف و شرکت‌های آمریکایی را از تجارت با این کمپانی منع کرده است. نتیجه اینکه هواوی و برند زیرمجموعه آن، از هرگونه فناوری آمریکایی محروم شده‌اند. البته این اواخر، برخی تامین‌کنندگان مانند کوالکام برای همکاری با هواوی مجوز دریافت کردند؛ ولی چیزی که ضربه بزرگی به فروش گوشی های کمپانی در بازارهای غربی زده، فقدان اپ‌ها و سرویس‌های گوگل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*