چری تیگو 5 با موتور توربو

مدیران خودرو به دنبال عرضه چری تیگو 5 با موتور توربو به بازار است

چری تیگو 5 با موتور توربو و گیربکس جدید به بازار عرضه می‌شود. مدیران خودرو مدل جدید Tiggo 5 را با هدف جلب مشتریان جدید روانه بازار می‌کند.

چری تیگو 5 هم‌اکنون در بازار ایران به فروش خوبی دست پیدا کرده و طی این سال‌ها توانسته است نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در همین راستا شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی چری در بازار ایران قصد دارد مدل توربوی آن را به همراه پیشرانه توربو و گیربکس جدید به بازار عرضه کند.

عرضه چری تیگو 5 با موتور توربو و گیربکس جدید

مدل توربو چری تیگو 5 از پیشرانه 1.5 لیتری توربو معروف مدیران خودرو بهره خواهد برد که خودروهای چری تیگو 7، آریزو 6، ام وی ام ایکس 55 و آریزو 5 نیز از آن استفاده می‌کنند. این پیشرانه دارای عملکرد بسیار مناسب و بهینه‌ای است. همچنین این موتور توسط شرکت معروف اتریشی AVL طراحی شده و سیستم توربوی آن نیز متعلق به تکنولوژی شرکت هانیوال است.

شرکت مدیران خودرو برای مدل توربو تیگو 5 گیربکس جدیدی را در نظر گرفته است که از نسل جدید گیربکس‌های CVT 25 محسوب می‌شود. این گیربکس 9 سرعته برای نخستین بار در خودرو آریزو 6 نصب شده که از عملکرد مناسبی بهره می‌برد. شرکت مدیران خودرو برای این خودرو سیستم فرمان برقی را نیز در نظر گرفته که باعث راحتی و ایمنی خودرو می‌شود.

تیگو 5 با برخورداری از بدنه جادار و مستحکم خود یک گزینه مناسب برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. این خودرو با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی و ایمنی چون کیسه هواهای جانبی، مانیتور 10 اینچی به همراه نویگیشن و سیستم پایداری، ضد لغزش و کنترل در سربالایی در کنار خدمات پس از فروش گسترده نسبت به سایر رقبا در سطح بالاتری قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*