کاهش مصرف باتری گوشی

ترفندهای کاربردی برای کاهش مصرف باتری گوشی های هوشمند

اگر شما هم به فکر کاهش مصرف باتری گوشی خود برای افزایش طول عمر آن هستید، بد نیست که ترفندهای حاضر در این مطلب را مشاهده و امتحان کنید.

امروزه گوشی‌های هوشمند پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای را در زمینه نرم‌افزار و همچنین سخت‌افزار داشته‌اند که به علاوه اضافه کردن ویژگی‌های تازه، قدرت اجرائی و سرعت بسیار بالایی را برای کاربران فراهم کرده‌اند. درواقع اگر پردازنده جدید شرکت اپل، یا همان چیپ A14 Bionic را در نظر بگیریم، برخی رسانه‌ها سرعت آن را حتی با پردازنده‌های اینتل در رایانه‌های شخصی نیز مقایسه کرده‌اند!

همچنین در بخش طراحی، گوشی‌های تاشو مانند گلکسی زد فولد و مایکروسافت سرفیس دوئو، یا حتی ال جی تونسته‌اند تا با سنت‌شکنی از طرح همیشگی گوشی‌های هوشمند، یک قالب تازه را ارائه دهند که در آینده قطعا قابل پیشرفت و بهینه‌سازی خواهد بود.

با این وجود یکی از مواردی که هنوز توسط شرکت‌های سازنده برطرف نشده، عمر کوتاه باتری این گجت‌ها است. باتری‌هایی که حال با باریک‌تر شدن گوشی‌ها، حتی کوچک‌تر نیز شده‌اند و ظرفیت آن‌ها نهایتا تا ۵ یا ۶ هزار میلی‌آمپر افزایش پیدا کرده که همه آن توسط پردازنده‌های قوی مصرف خواهد شد؛ اما با این حال جالب است بدانید که این تمام ماجرا نیست، چراکه با انجام برخی ترفندها می‌توانید عمر باتری خود را افزایش دهید و ساعات بیشتری از گوشی خود استفاده کنید.

ترفندهای کاهش مصرف باتری گوشی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شیائومی بیشتر مشخصاتش رو کاغذه اما در عمل به پا سامسونگ نمیرسه

  2. به نظر من بهترین و مهمترین عامل در مصرف باتری تلفن همراه خود سیستم عامل و کیفیت باتری می باشد به طوری که گوشی های شیائومی بیشترین بازده را در این زمینه دارد