تست مقاومت آیفون 12 پرو مکس - iPhone 12 Pro Max و آیفون 12 مینی

تست مقاومت آیفون 12 پرو مکس و مینی؛ خراشیدن غول بزرگ و کوچک اپل

در تست مقاومت آیفون 12 پرو مکس – iPhone 12 Pro Max و آیفون 12 مینی دو پرچمدار 2020 کوچک و بزرگ اپل را در مقابل خراشیدگی، آتش و فشار دست آزمایش خواهیم کرد.

پرچمداران جدید شرکت اپل این روزها به خوبی نظر کاربران و طرفداران تکنولوژی را به سوی خود جلب کرده‌اند؛ از قدرت اجرائی بی‌نظیر آن‌ها با پردازنده جدید اپل گرفته، تا انتقادهایی که به دلیل نداشتن شارژر همراه با کارتون نسبت به این گوشی‌ها وارد شده است.

با این حال اخیرا یک سوی مقایسه‌های دوربین، سرعت و همچنین کیفیت تصویر و بسیاری از ویژگی‌های دیگر یکی گوشی‌های سری آیفون 12 بوده که حال با عرضه iPhone 12 Pro Max این موضوع داغ‌تر نیز شده است؛ چراکه این گوشی، علاوه بر ویژگی‌های سایر اعضای خانواده آیفون 12 قابلیت‌های جدیدی مانند سنسورهای دوربین بزرگ‌تر و همچنین ظرفیت باتری بالاتر را دارد که آن را به سر دسته پرچمداران 2020 اپل تبدیل می‌کند.

به همین منظور همانطور که در هفته‌های گذشته ویدئو کالبد شکافی و همچنین تست‌های مقاومت متفاوتی را از آیفون 12 و همچنین آیفون 12 پرو قرار داده بودیم، امروز تصمیم گرفته‌ایم تا تست مقاومت مدل Pro Max و همچنین Mini این سری را هم پوشش دهیم تا میزان دوام بزرگ خانواده و پرچمدار ۵.۴ اینچی آلمینیومی این سری را هم تماشا کنید.

تست مقاومت آیفون 12 پرو مکس و مینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*