دستگاه رولی با نمایشگر سه گانه

نمایشگر سه گانه منعطف و رول شونده؛ آینده ای که سامسونگ برای گوشی های هوشمند ترسیم می‌کند

سامسونگ مدتیست در زمینه ساخت گوشی های تاشو فعال است. اکنون پتنت‌ها خبر از تولید یک دستگاه رولی با نمایشگر سه گانه توسط سامسونگ خبر می‌دهند.

سامسونگ الکترونیک یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که یک گوشی تاشو را به بازار عرضه کرد. از آن زمان تا کنون، این شرکت گوشی‌های تاشوی دیگری را نیز معرفی کرده و اکنون به آینده‌ی احتمالی چنین دستگاه‌هایی با صفحه نمایش سه گانه دارای یک نمایشگر رول شونده پرداخته است.دستگاه رولی با نمایشگر سه گانه

این غول کره‌ای دنیای فناوری، در حال حاضر این طراحی‌ها را به عنوان طرح اولیه (کانسپت) آشکار کرده است و هنوز مشخص نیست که آیا واقعا در حال کار بر روی چنین دستگاه‌هایی است یا خیر. البته این کمپانی قبلا یک پتنت از دستگاهی با صفحه نمایش سه‌گانه Z را به ثبت رسانده بود و بنابراین حتی اگر در حال حاضر دستگاه تاشو با نمایشگر سه گانه ساخته نشود، احتمالا در حال طراحی است و باید شانس زیادی را برای ساخت این دستگاه در آینده‌ای نزدیک قائل شویم.دستگاه رولی با نمایشگر سه گانه

حال اگر به تصاویر منتشر شده نگاهی بیندازیم، دستگاه تاشو با نمایشگر سه گانه سامسونگ طراحی مشابه با پتنتی که ماه گذشته ثبت شده بود دارد و گفته می‌شود که این دستگاه احتمالا همان Galaxy Z Fold 3 است. چیزی دیگری که به آن اشاره شده است دستگاهی با نمایشگر رول شونده است. این محصول دارای بدنه‌ای دراز استوانه‌ای بوده و به گشودن صفحه‌ی انعطاف‌پذیر و رول شونده آن کمک می‌کند. مطابق با تصاویری که سامسونگ منتشر کرده است احتمالا باید گلکسی زد فولد 3 را دستگاهی برای افراد حرفه‌ای و کسانی‌که به یک صفحه نمایش بزرگ و قابل حمل نیاز دارند، بدانیم.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از این محصول فاش نشده است و فعلا سامسونگ نیز از افشای جزییات بیشتر خودداری کرده است. اگرچه با توجه به تصاویری که این کمپانی منتشر کرده احتمالا به زودی باید خبر های زیادی در این مورد بشنویم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*