سرویس های موبایلی هواوی

اپ‌های مهم ایرانی یکی پس از دیگری با سرویس های موبایلی هواوی سازگار می‌شوند

اپلیکیشن های مهم ایرانی از جمله اسنپ، تپسی، دیوار، ایرانسل و همراه من یکی پس از دیگری با سرویس های موبایلی هواوی سازگار می‌شوند.

طی چند ماه اخیر، سرویس های موبایلی هواوی به عنوان یک اکوسیستم رو به رشد، توانسته سرعت رشد قابل توجهی را تجربه کند. با انتشار نسخه سازگار اپلیکیشن‌های مطرح تپسی و در آینده نزدیک اسنپ تقریبا تمام اپ‌های مهم و پرکاربرد ایرانی بدون هیچ محدودیتی روی این اکوسیستم کار می‌کنند.

سرویس های موبایلی هواوی

شب گذشته در رویداد آنلاین هواوی، آخرین وضعیت درباره سرویس های موبایلی هواوی نیز ارائه شد که شامل خبرهای خوبی برای مصرف‌کنندگان و همچنین توسعه‌دهندگان داخلی بود. بر اساس اطلاعات ارائه شده در این رویداد، حالا مارکت اپ گالری هواوی حدود ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و ۲ میلیون توسعه دهنده در سراسر دنیا در حال کار روی توسعه اپلیکیشن برای آن هستند.

سرویس های موبایلی هواوی

در این مدت نسخه سازگار حدود ۳۰ اپلیکیشن مطرح ایرانی که حدودا ۷۵ درصد از کاربران اندروید ترکیبی از آن‌ها را نصب دارند و به طور مکرر از آن‌ها استفاده می‌کنند، روی مارکت کافه بازار منتشر شده است. اپ‌هایی چون ماکسیم، نت برگ، شیپور، دیجی کالا، علی بابا، اسنپ مارکت، اسنپ فود، تقریبا تمام اپ‌های بانکی و غیره از جمله این اپ‌ها هستند.

اپ‌های ایرانی سازگار با سرویس های موبایلی هواوی

لیست کامل این اپ‌ها در جدول زیر آمده است:

1-اسنپ6- تقویم باد صبا11- آپارات16- آپ21- بله26- فست دیکشنری
2- تپسی7- دیجی کالا12- تلوبیون17- مایکت22- شیپور27- پیام‌رسان ایتا
3-دیوار8- مسیریاب بلد13- آمیرزا18- همراه بام ملی23- همراه کارت28- سروش
4-ایرانسل9-کافه بازار14- موبایل بانک ملت19- تاپ24- نت برگ29- روبیکا
5-همراه من10-جعبه ابزار15-هفت‌هشتاد20- فیلیمو25- رمزبان بانک ملی30- ماکسیم

اسنپ و تپسی هم سازگار شدند

خبر خوش دیگری که در این رویداد به مشتریان این اکوسیستم رو به رشد داده شد، انتشار نسخه سازگار تپسی و اسنپ بود. همین حالا نسخه سازگار تپسی از طریق کافه بازار قابل دریافت است و نسخه اسنپ نیز در صف انتشار قرار دارد و در آینده نزدیک هم روی کافه بازار و هم در اپ گالری منتشر خواهد شد.

همه این اپ‌ها جدا از هزاران هزار اپلیکیشن‌های مختلف هستند که بدون هیچ مشکلی روی گوشی‌هایی که از سرویس های موبایلی هواوی برخوردارند اجرا می‌شوند.

سرویس های موبایلی هواوی

در نهایت، خبر مهم دیگری که در مراسم گفته شد، آغاز روند انتشار اپ‌های ایرانی روی مارکت اپ گالری بود که در حال حاضر سه اپ دیجی کالا، اسنپ مارکت و علی بابا در این مارکت منتشر شده‌اند. از توسعه‌دهندگان داخلی هم دعوت شد تا برای انتشار اپ‌های خود روی مارکت اپ گالری با تیم توسعه سرویس‌های موبایلی هواوی در ایران در تماس باشند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همه چیز هواوی برای ایران بسته ست و id ایرانی هم نمیشه ساخت
    سرویس نقشه پتال مپس هم ایران رو نداره

  2. و همچنان Huawei id ایران رو به رسمیت نمیشناسه