کیبورد گیمینگ ایسوس

کیبورد گیمینگ ایسوس ROG STRIX Scope RX معرفی شد

کیبورد گیمینگ ایسوس ROG STRIX Scope RX معرفی شد. در ادامه با مشخصات و قابلیت‌های این کیبورد مخصوص بازی Asus آشنا می‌شویم.

ایسوس به عنوان بزرگ‌ترین برند گیمینگ در دنیا، مفتخر است تا کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope RX را معرفی کند که اولین کیبورد گیمینگ مجهز به سوئیچ‌های مکانیکی ROG RX Red Optical است. کلیدهای این کیبورد گیمینگ به صورت کاملا ثابت در جای خود قرار گرفته و هیچ گونه حرکت اضافه‌ای  نخواهند داشت. همچنین، طول عمر کلیدهای این کیبورد به 100 میلیون بار فشردن رسیده و زمان پاسخ دهی این کیبورد گیمینگ برابر با 1 میلی ثانیه  است.

ویژگی‌های کیبورد گیمینگ ایسوس ROG STRIX Scope RX

مجهز به سوئیچ‌های بهتر

کیبورد گیمینگ ایسوس

کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope RX ایسوس، اولین کیبوردی است که از طراحی hollow-square یا مربع‌های تو خالی برای سوئیچ‌ها برخوردار است. تمامی سوئیچ‌های سری ROG RX Red Optical این کیبورد از LEDهای RGB جداگانه برای هر کلید برخوردار هستند که نورپردازی بسیار خاص‌تر را نسبت به دیگر کیبوردهای گیمینگ بازار دارد؛ همچنین طراحی به کارگیری سوئیچ‌های جدید، باعث افزایش سرعت مکانیزم و رسیدن زمان تاخیر تقریبا به صفر شده است. طول عمر مفید هر کدام از کلیدها این کیبورد نیز به 100 میلیون بار فشردن می‌رسد.

همراه با ویژگی‌هایی عالی

کیبورد گیمینگ ایسوس

نسخه اصلی کیبورد گیمینگ ROG STRIX Scope بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفت و در حال حاضر نسخه جدید مدل ROG STRIX Scope RX با سوئیچ‌های جدید و بیش از پیش بهتری همراه شده است. همچنین این کیبورد گیمینگ خاص با ویژگی‌های بیشتری دارد که یکی از این ویژگی‌های گیمرهای سبک شوتینگ را مورد هدف قرار می‌دهد.

طی پروسه توسعه کیبورد ROG STRIX Scope RX، گروه تحقیق و توسعه برند ROG تصمیم به بهینه شدن این کیبورد گیمینگ برای بازی‌های سبک FPS گرفتند که در نتیجه کلید Ctrl این کیبورد از نسخه اصلی بزرگ‌تر شد تا گیمرها بتوانند راحت تر از این کلید کاربردی و مهم در بازی، استفاده کنند.

ایسوس حفظ حریم شخصی مصرف‌کنندگان این کیبورد را نیز در نظر گرفته است. کیبورد ROG STRIX Scope RX، کلیدی با نام Stealth دارد که بلافاصله پس از فشردن آن تمام برنامه‌های باز را به صورت خودکار بسته و صدای کامپیوتر نیز غیرفعال می‎‌شود. همچنین برای بازگرداندن تمامی برنامه‌ها و فعال کردن صدا به حالت اول کافی است تا یک بار دیگر همین کلید را فشار دهید.

این کیبورد برای هر دو مصرف گیمینگ حرفه‌ای و همچنین انجام کارهای روزمره مناسب است. با سوئیچ Quick-Toggle بر روی این کیبورد می‌توان از کلیدهای ردیف بالا به عنوان کلیدهای رسانه‌ای استفاده کرد. بنابر این، تغییر کاربری این کیبورد از استفاده گیمینگ به استفاده مناسب روزمره بسیار ساده و آسان است. علاوه بر این، از پورت دوم USB 2.0 این کیبورد می‌توان برای اتصال ماوس، شارژ گوشی و اتصال درایوهای اکسترنال استفاده کرد.

ضد آب و ضد گرد و غبار

یک ویژگی‌ دیگر این کیبورد استاندارد IP56 و ضد آب بودن این محصول است. با این حال این کیبورد گیمینگ در مقابل ریخته شدن ناگهانی آب بر روی آن و گرد غبار کاملا مقاوم است. همچنین استفاده ساختار آلومینیومی در قسمت بالایی این کیبورد ، دوام و ماندگاری طولانی مدت این کیبورد را به گیمرها تضمین می‌دهد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کیبورد های گیمینگ باید یک قسمتی برای قرار گیری پاشنه دست داشته باشند