ساعت هوشمند ردمی واچ

ساعت هوشمند ردمی واچ با ظاهری شبیه به اپل واچ معرف شد

ساعت هوشمند شیائومی با نام ردمی واچ  رونمایی شد. Redmi Watch با ظاهری شبیه به اپل واچ و امکانات متنوع، زیر ۵۰ دلار قیمت دارد.

کمپانی شیائومی همراه گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ خود از نخستین ساعت هوشمند برند ردمی به نام ردمی واچ رونمایی کرد. این یک ساعت هوشمند مربعی با امکانات مرسومی همچون ردیابی تناسب اندام، ضربان قلب و نظارت بر خواب است که با برچسب قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه همراه است.

ساعت هوشمند ردمی واچ

ساعت هوشمند Redmi Watch به یک نمایشگر ۱.۴ اینچی رنگی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و شیشه 2.5D مجهز است. شما می‌توانید بین نسخه‌های مشکی، سفید، صورتی، سبز و آبی ساعت ردمی یکی را برگزینید و آن را با یک بند سیلیکونی هم رنگ خودش ست کنید.

این ساعت بیش از ۱۲۰ واچ فیس دارد که شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Mi Fit از آن‌ها استفاده کنید. شما همچنین مجموعه‌ای از حالت‌های ورزشی را نیز در اختیار خواهید داشت. این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث نسخه ۵.۰ BLE و همچنین NFC به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود. آن همچنین در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری زمین مقاوم است و وزن ۳۵ گرمی دارد.

عمر باتری این دیوایس با استفاده معمولی ۷ روز و با فعال کردن حالت ذخیره انرژی که به طبع برخی از قابلیت‌ها را غیرفعال می‌کند، ۱۲ روز خواهد بود. ساعت هوشمند شیائومی ردمی توسط یک داک مخصوص و در عرض ۲ ساعت به شارژ کامل می‌رسد.

ساعت هوشمند ردمی واچ

قیمت ساعت هوشمند ردمی واچ

علیرغم تمام این ویژگی‌های جذاب و طراحی چشم‌نوازی که شبیه به اپل واچ‌های گران قیمت اپل است، شرکت چینی شیائومی قصد دارد این دیوایس را با قیمت فوق‌العاده رقابتی ۴۵ دلاری وارد بازار کند. این قیمت می‌تواند ردمی واچ را به یکی از پرفروش‌ترین ساعت های هوشمند (حداقل در بازار چین) تبدیل کند. ضمن آنکه عرضه این محصول از یکم دسامبر در چین آغاز می‌شود، شیائومی پیش‌فروش این گجت پوشیدنی را برای مدت محدودی با قیمت ۴۰ دلاری آغاز کرده است. با توجه به آنچه در سایت FCC به ثبت رسیده، احتمال دارد شیائومی این ساعت را با نام شیائومی می واچ لایت وارد بازارهای جهانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم شیائومی دسته های بسیار متنوعی برای این ساعت تولید کنه از دسته های فلزی چرمی پلاستیکی گرفته تا سایر انواع دست چراکه این دسته های فعلی که در عکس مشاهده کردم اصلاً من را جذب خود نکرده