نیسان ایکس ترا 2021

نیسان ایکس ترا 2021 معرفی شد؛ بازگشت شاسی بلند سه نفره با تغییرات زیاد

نیسان ایکس ترا 2021 – Nissan X Terra معرفی شد. این شاسی بلند ژاپنی نسبت به قبل مدرن‌تر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

نیسان ایکس ترا که حدود 5 سال قبل به عنوان یک شاسی بلند سه ردیفه معرفی شده بود، اکنون بار دیگر با تغییرات زیاد و با شاسی تراک ناوارا به بازار برگشته است. این خودرو که طی روزهای اخیر روانه بازار خاورمیانه شده است به عنوان جایگزین نیسان ترا محسوب می‌شود.

مشخصات نیسان ایکس ترا 2021

نیسان ایکس ترا 2021

این شاسی بلند اکنون از چراغ‌های LED جلو و عقب جدیدی بهره می‌برد که طراحی چراغ عقب کاملا متمایز با سایر محصولات نیسان به نظر می‌رسد. در کابین نیز شاهد یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با نمایشگر 9 اینچی هستیم که در مدرن‌تر شدن فضای کابین نقش پررنگی داشته است.

نیسان ایکس ترا 2021

روی سقف نیز یک نمایشگر 11 اینچی تاشو با ورودی HDMI با هدف سرگرم کردن سایر سرنشینان نصب شده است، البته سرنشینان ردیف‌های دوم و سوم از کنترل‌های تهویه مختص خود بهره می‌برند که روی سقف تعبیه شده است.

نیسان ایکس ترا 2021

شرکت نیسان با ارائه صندلی‌های Zero Gravity در ردیف جلو و میانی میزان آسایش و راحتی سرنشینان در مسافرت‌های طولانی را افزایش داده است. ردیف‌های دوم و سوم صندلی‌ها کمی بالاتر نصب شده‌اند تا نسبت به نمایشگر بزرگ نمای بهتری داشته باشند.

نیسان ایکس ترا 2021

نیسان ایکس ترا 2021 از طراحی داخلی کاملا قابل تنظیم و سفارشی‌سازی بهره می‌برد که این ویژگی را مدیون ردیف دوم تاشو با نسبت ۴۰/۶۰ و ردیف سوم با نسبت ۵۰/۵۰ است. همچنین مالکان با جمع کردن صندلی‌ها در کف می‌توانند از فضای مسطح ایجاد شده استفاده کنند؛ برای مثال در این فضا 10 چمدان قرار می‌گیرد. همچنین آینه دیجیتالی وسط نیز دید مناسبی از پشت خودرو ارائه می‌دهد.

نیسان ایکس ترا 2021

نیسان ایکس ترا 2021 در بازار خاورمیانه از یک موتور 4 سیلندر با قدرت 165 اسب بخار و گشتاور 241 نیوتن‌متر بهره می‌برد. مدل‌های 4WD از قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب و دیفرانسیل با لغزش محدود به همراه سیستم‌های کنترل در سرازیری و استارت در شیب بهره می‌برند که عملکرد مناسبی در آفرود را به همراه دارند. این مدل‌ها به گیربکس 7 سرعت اتوماتیک با حالت ۴LO برای شرایط سخت مجهز هستند. همچنین مشتریانی که به آفرود علاقه‌ای ندارند می‌توانند مدل ۲WD تک دیفرانسیل را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*