زد تی ای واچ لایو

ساعت هوشمند ZTE Watch Live با امکانات و قیمت مناسب معرفی شد

زد تی ای واچ لایو یک گجت پوشیدنی ارزان، اما پرامکانات است. ساعت هوشمند ZTE Watch Live با برخورداری از حسگر SpO2 و باتری بادوام، فقط 35 دلار قیمت دارد.

بازار گجت‌های پوشیدنی در سال 2020 همزمان با همه‌گیری کووید 19 با افزایش تقاضا مواجه شد؛ از ساعت و دستبندهای هوشمند گرفته تا گجت‌‌های صوتی بی‌سیم! برندهای مختلف هم سعی کردند محصولاتی را با قیمت رقابتی عرضه کنند تا از این سفره سهمی داشته باشند. ساعت هوشمند ZTE Watch Live یکی از آن‌هاست.

به‌رغم ارزان بودن، طراحی این اسمارت واچ اصلا ناامیدکننده نیست. زد تی ای واچ لایو یک صفحه لمسی 1.3 اینچی TFT با وضوح 240 در 240 پیکسل دارد. نرم افزار خود ZTE روی آن سوار است و به ادعای کمپانی سازنده، دوام باتری ساعت به 21 روز می‌رسد. البته این در صورتی است که خیلی سبک از آن کار بکشید؛ ولی در استفاده نرمال هم ZTE قول شارژدهی 14 روزه را می‌دهد.

ساعت هوشمند ZTE Watch Live

قابلیت‌های متمرکز بر سلامت هم در زد تی ای واچ لایو گنجانده شده؛ مثلا نظارت 24 ساعته روی ضربان قلب و پایش سطح اشباع اکسیژن خون که در دوران پاندمی کرونا قابلیتی کاربردی است.

پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی؛ مانند پیاده‌روی، دو، شنا و رکاب‌زنی را نیز باید به قابلیت‌های آن اضافه کنیم. رصد خواب کاربران هم که این روزها به یک ویژگی استاندارد در ساعت های هوشمند تبدیل شده است.

زد تی ای واچ لایو با بلوتوث 4.2 می‌آید تا امکان اتصال آن را به گوشی خود داشته باشید. در این حالت می‌تواند آلارم، نوتیفیکیشن، یادآور و تماس‌های تلفنی را نمایش دهد. برای دریافت پیش‌بینی وضع هوا نیز می‌توانید روی آن حساب کنید؛ ضمن اینکه به عنوان یک کنترل از راه دور برای موزیک پلیر و دوربین گوشی کاربرد دارد.

برخورداری از تاییدیه IP68 این گجت را نسبت به غبار و عمق مشخصی از آب مقاوم می‌سازد. همچنین دارای یک بند ضد حساسیت و قابل تعویض با بندهای شخص ثالث است. ساعت هوشمند ZTE Watch Live ابعاد 40.6 در 34.6 در 10.8 میلی‌متری دارد و وزنش به 35.7 گرم می‌رسد.

فروش ساعت هوشمند ZTE Watch Live

این محصول در چین 229 یوان (حدود 35 دلار) قیمت دارد. هنوز خبری از عرضه جهانی آن نیست؛ ولی روند پیش‌فروش در چین از روز سوم دسامبر (13 آذر) آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تجربه‌ای که در چندین سال اخیر از ساعت های هوشمند دارند به طور قطع می تونم بگم که در ساعت های هوشمند فقط اپل قابل اتکا است