پی ۴۰ پرو

هواوی پی ۴۰ پرو مجهز به پیشرفته‌ترین موشن کنترل‌ است

بر اساس بررسی DxOMark، هواوی پی ۴۰ پرو ، یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های موشن کنترل موجود در بازار گوشی های هوشمند را به کاربر ارائه می‌دهد.

هواوی پی ۴۰ پرو طبق بررسی وبسایت DxOMark که شامل جدیدترین رده‌بندی گوشی‌های هوشمند در دسته‌بندی‌های مختلف است، به یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های موشن کنترل مجهز شده است.

وبسایت DxOMark که معمولاً‌ دوربین‌ و تکنولوژی صوتی گوشی‌های هوشمند را بررسی می‌کند این بار صفحه نمایش را نیز در بررسی‌های خود لحاظ کرده و پس از یک آزمایش سختگیرانه، امتیاز ۸۵ را به صفحه نمایش پی ۴۰ داده است. این امتیاز در نیمه بالایی امتیازات این وبسایت قرار گرفته و حتی از اپل آیفون ۱۱ مکس پارسال نیز پیشی گرفته است. گرچه سال گذشته اپل آیفون نیز در رده‌بندی نهایی امتیاز بالایی کسب کرده بود ولی نتوانست در فهرست گوشی‌های برتر وبسایت DxOMark قرار گیرد.

به گفته این وبسایت امتیاز بالای پی ۴۰ به دلیل عملکرد خوانش خوب این گوشی در محیط‌های باز و بسته با نوردهی متغیر است. گفتنی است پی ۴۰ به عنوان پرچمدار این شرکت بزرگ چینی به دلیل رنگ‌های باکیفیت و وضوح صفحه نمایش مورد توجه منتقدین قرار گرفته است. بعلاوه، پی ۴۰ پرو از حیث موشن کنترل به عنوان بهترین دستگاه موبایل حال حاضر دنیا شناخته می‌شود.

گوشی هواوی پی ۴۰ از نظر کنترل تاری تصویر و عملکرد سریع پخش ویدیو نتایج خوبی را از خود نشان داده است. شاید از مواردی که این گوشی‌ هوشمند با آن دست و پنجه نرم می‌کند تکنولوژی لمس صفحه نمایش، بریدگی صفحه و  شکستگی خطوط باشد که به خصوص در هنگام بازی خود را نشان می‌دهد. به طور کلی صفحه نمایش هواوی پی ۴۰ پرو در میان رقبا قابل توجه است و تنها پاره‌ای از محدودیت‌ها امتیاز نهایی آن را کاهش می‌دهد. با وجود این، گوشی هوشمند در نهایت در بین ۵ گوشی برتر وبسایت DxOMark قرار گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واقعا این گوشی در جمع گوشی های برتر ، برترینه هم از نظر صفحه نمایش و هم دوربین و سی پی یو قدرتمند کایرین ۹۰۰۰

  2. برند اول دنیاس معلومه که همه چیزش باید بهترین باشه 👍👍👍

  3. واقعا عالی داره کار میکنه هوآوی و بیشترین ثبت اختراع رو امسال به نام خودش زده. سری پی و میت هوآوی بهترین پرچم دار هستند.

  4. هوآوی داره عالی کار میکنه و روز ب روز بیشتر پیشرفت میکنه

  5. P40 pro az nazare tarahi fogholadas… Safhe namayesh awli hamrah ba batry va durbine ghodratmand

  6. همیشه عالی عمل کرده هوآوی واقعا برند خیلی قویه توی همه‌ی محصولاتش

  7. دمشدگرم گوشی خیلی خوبیه ولی سری پی هواوی چندان خرفی برای گفتن نداره