فولکس واگن تیگوان R مدل 2021

مشخصات و قیمت فولکس واگن تیگوان R مدل 2021 اعلام شد

فولکس واگن تیگوان R مدل 2021 به بازار اروپا عرضه شد و این شرکت مشخصات و قیمت آن را اعلام کرد. در ادامه با این کراس اوور اسپرت آشنا می‌شویم.

شرکت فولکس واگن همزمان با عرضه تیگوان R مدل 2021 در بازار اروپا جزئیاتی از مشخصات و قیمت رسمی آن را اعلام کرد. این کراس اوور اسپرت از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 320 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 7 سرعت دو کلاچه DSG و سیستم 4Motion با کنترل گشتاور برداری به تمامی چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

مشخصات فولکس واگن تیگوان R مدل 2021

فولکس واگن تیگوان R مدل 2021

فولکس واگن اعلام کرد کراس اوور تیگوان R در حالت ویژه R می‌تواند ظرف مدت 4.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که از این حیث یک دهم ثانیه از نسل اول پورشه کاین توربو S سریع‌تر است. حداکثر سرعت تیگوان R مدل 2021 نیز 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. مهندسان برای این خودرو سیستم تعلیقی با تنظیم ویژه در نظر گرفته‌اند که از کمک‌فنرهای تطبیقی کنترل شونده بهره می‌برد و ارتفاع آن نسبت به نسخه معمولی 10 میلی‌متر کمتر شده است.

فولکس واگن تیگوان R مدل 2021

تیگوان R مدل 2021 به شکل استاندارد از رینگ‌های 20 اینچی بهره می‌برد، اما مشتریان می‌توانند برای آن رینگ‌های 21 اینچی را نیز سفارش دهند. در پشت رینگ‌های جلو دیسک‌های ترمز 18 اینچی با لوگوی R روی کالیپرها قرار گرفته است. همچنین مشتریان برای سیستم اگزوز اسپرت این خودرو می‌توانند اگزوز تیتانیومی را سفارش دهند. این خودرو در طراحی ظاهری نیز با وجود قاب کرومی آینه‌های جانبی، عناصر آیرودینامیکی در سپرها، دیفیوزر مشکی براق و زه مشکی دهانه گلگیرها از نسخه‌های معمولی متفاوت شده است.

فولکس واگن تیگوان R مدل 2021

در کابین کراس اوور اسپرت فولکس واگن تیگوان R نیز مواردی چون صفحه آمپر دیجیتالی با لپ تایمر، تریم کربنی خاکستری، صندلی‌های اسپرت پریمیوم با پشت‌سری‌های یکپارچه، نشان‌های خاص R و پدال‌های فولاد ضد زنگ به چشم می‌خورند. این خودرو در بازار آلمان با قیمت پایه 56 هزار و 700 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. انقده دلار رفته بالا که تبدیلشم سخته ولی بازم 200میلیون نمیشع
    ولی تو لیران چندین ملیارده