هایپرکار ناران

هایپرکار ناران معرفی شد؛ ابرخودرو ناشناخته 1000 اسب بخاری

هایپرکار ناران به عنوان عضو جدید و ناشناخته حوزه هایپرکارها محسوب می‌شود که اخیرا به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با این ابرخودرو کوپه 1000 اسب بخاری آشنا می‌شویم.

در تابستان سال قبل تیزری از یک هایپرکار موتور جلو توسط شرکت استارت‌آپی ناران اتومتیو منتشر شد که نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه خودرو را جلب کرده بود و اکنون شاهد معرفی رسمی این هایپرکار ناشناخته هستیم. این هایپرکار که نام شرکت سازنده یعنی ناران را یدک می‌کشد به شکل یک هایپرکار کوپه 2+2 طراحی شده است.

مشخصات هایپرکار ناران

ناران

هایپرکار ناران از یک موتور 5 لیتری V8 مسابقه‌ای بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 1034 اسب بخار و گشتاور 1036 نیوتن‌متر را به تولید برساند. جوین وونگ، بنیان‌گذار شرکت Wyn Design این هایپرکار را طراحی کرده است. گفتنی است جوین وونگ به عنوان طراح آپولو IE و دتوماسو P17 نیز شناخته می‌شود.

ناران

این هایپرکار یک خودرو پویا و جذاب است که در نمای جلو شاهد چراغ‌هایی شبیه فراری SF90 استراداله هستیم. از سایر ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به دیفیوزر بسیار بزرگ عقب، رینگ‌های ۲۲ اینچی کربنی و تیغه‌های آیرودینامیکی جانبی اشاره کرد. موسس و مدیرعامل ناران اتومتیو در خصوص این خودرو اعلام کرد هدف ما ساخت زیباترین و هیجان‌انگیزترین خودرو برای نسل‌های آینده بود که محصول ما می‌تواند تجربه ویژه‌ای از مالکیت و چشم‌انداز جدید را در خصوص تجربه رانندگی ارائه دهد. این هایپرکار تجسم واقعی هنر روی چرخ محسوب می‌شود.

ناران

شرکت ریسینگ داینامیک در آلمان موتور 5 لیتری V8 توئین توربوی هایپرکار ناران را به صورت سفارشی توسعه داده است. با چنین پیشرانه قدرتمندی، ناران قادر است ظرف مدت کمتر از 2.3 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برسد و ظرف مدت 4.56 ثانیه به سرعت 160 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد. حداکثر سرعت آن نیز بیش از 370 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این خودرو با برخورداری از یک پکیج آیرودینامیکی با تولید 1377 کیلوگرم داون‌فورس در پیج‌ها عملکرد خوبی را ارائه خواهد داد.

ناران

سامانه چهار چرخ محرک قدرت تولیدی از موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کنند، اما راننده قادر است خودرو را روی حالت محرک عقب نیز قرار دهد. سیستم تعلیق دو جناقی برگرفته از مسابقه، آنتی‌رول بارهای قابل تنظیم جلو و عقب، کمک‌فنرهای مسابقه‌ای قابل تنظیم Ohlins و ترمزهای کربن سرامیکی به عنوان سایر ویژگی‌های مهم فنی این خودرو محسوب می‌شوند. در حال حاضر از کابین این خودرو تصویری منتشر نشده است، اما کیت مونتگومری، طراح سابق استون مارتین لاگوندا بخش داخلی این هایپرکار را طراحی کرده است.

ناران

هایپرکار ناران فقط در تعداد 49 دستگاه به تولید خواهد رسید و از اوایل سال 2021 نیز به مشتریان تحویل داده خواهد شد. هر یک از این هایپرکارها به شکل جداگانه و طبق سلیقه خریداران به صورت سفارشی تولید می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند نام این خودرو را همانند قایق‌های تفریحی لوکس خودشان انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی ظاهرش دوست داشتم فقط مشکل اینه که ممکنه این تصاویر در دنیای واقعی متفاوت باشد