تولید سری گلکسی نوت

گزارشی امیدوار کننده: سامسونگ به تولید سری گلکسی نوت ادامه خواهد داد

برخلاف شایعات پیشین، یک نشریه کره‌ای مدعی شده که سامسونگ به تولید سری گلکسی نوت پایان نداده است؛ اما فقط یک مدل از گلکسی نوت 21 – Galaxy Note 21 را عرضه خواهد کرد.

در هفته‌های اخیر، شایعات زیادی مبنی بر توقف تولید سری گلکسی نوت به گوش می‌رسید. این احتمال هنگامی قوت گرفت که گزارش‌هایی درباره پشتیبانی گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد 3 از قلم اس پن انتشار یافت؛ چیزی که تاکنون در بین پرچمداران سری S و گوشی های منعطف سامسونگ بی‌سابقه بوده است.

ولی حالا نشریه کره‌ای ET News فاش کرده که سامسونگ سال آینده هم سری محبوب  گلکسی نوت را عرضه خواهد کرد؛ البته نه مثل همیشه!

در چند سال گذشته، همواره دست‌کم دو مدل قلم‌دار Note وارد بازار می‌شد. اما ظاهرا سال آینده فقط یک مدل گلکسی نوت 21 در راه است. البته در گزارش، اشاره‌ای نشده که آیا این گوشی آخرین نسل نوت خواهد بود یا خیر؟

سامسونگ گلکسی نوت 20

گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا

بعید است که گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس از قلم اس پن پشتیبانی کنند؛ اما مدل Ultra هم با وجود پشتیبانی، احتمالا شیار مخصوص آن را نخواهد داشت.

این گزارش جدید، پشتیبانی گلکسی زد فولد 3 از قلم دیجیتال را هم تایید و به احتمال وجود یک خشاب در آن برای قرار دادن S Pen اشاره کرده است. پس به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد کاربران نوت را به سمت گوشی های منعطف خود سوق دهد.

البته با توجه به معرفی گوشی های سری Note در نیمه دوم هر سال میلادی، شاید فعلا برای امیدوار یا مایوس شدن از این گزارش‌ها زود باشد. باید کمی بیشتر منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار خانواده گلکسی نوت 21 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*