گوشی وان پلاس ۹

گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو را در این رندرها دقیق‌تر ببینید

تازه‌ترین رندرهای گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو – OnePlus 9 & OnePlus 9 Pro منتشر شد. در این تصاویر طراحی پرچمداران جدید وان پلاس را دقیق‌تر می‌بینید.

چند وقت پیش بود که نخستین رندرهای گوشی وان پلاس ۹ پرو منتشر شد. این رندرها ماژول دوربینی شبیه به آنچه در مدل‌های وان پلاس ۸ تی و سری نورد را نشان می‌داد و این یعنی وان پلاس می‌خواهد از طراحی ماژول دوربین مدل‌های ۷ پرو و ۸ پرو در نسل نهم مدل پرو گوشی‌های پرچمدارش فاصله بگیرد.

گوشی وان پلاس ۹

رندر وان پلاس ۹ پرو

دو حسگر برجسته دوربین به علاوه ۲ لنز مشابه روی ماژول دوربین این گوشی قرار دارد. یکی از آن‌‌ها یک لنز عریض است، در حالی که دو دوربین دیگر فوق عریض و تله هستند. نوع دوربین چهارم نامشخص است. اگرچه ما می‌توانیم حدس بزنیم آن یک دوربین مادون قرمز باشد. چون ظاهر آن شباهتی با دوربین‌های پریسکوپی ندارد.

اکنون LetsGoDigital و Concept Creator با همکاری همدیگر رندرهای باکیفی‌تر و واضح‌تری را منتشر کرده‌اند که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. به انحنای اطراف بدنه‌ی این دیوایس دقت کنید. آن‌ها بارز‌تر از آنچه در مدل وان پلاس ۸ پرو به کار رفته، به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات وان پلاس ۹ پرو در بنچمارک Geekbench دیده شد۱۳۹۹/۰۸/۲۶

نمایشگر گوشی وان پلاس ۹ پرو همانند نسل‌های گذشته ۶.۷ اینچی است. بر اساس شایعات، این نمایشگر به نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی ارتقاء پیدا کرده و در بخش صوتی نیز این گوشی به اسپیکرهایی استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز است.

اما رندرهای مدل معمولی، نمایشگری کاملاً مسطح و کلاسیک را به نمایش می‌گذارند. یک کاربر یوتیوب با نام Waqar Khan رندرهای نسخه معمولی وان پلاس ۹ را در رنگبندی مختلف منتشر کرده است. این تصاویر ماژول دوربین سه‌گانه در پشت گوشی را به نمایش می‌گذارند.

رندرهای گوشی وان پلاس ۹

گوشی وان پلاس ۹

انتظار می‌رود وان پلاس گوشی‌های جدیدش را در اواسط ماه مارس معرفی کند. این رویداد می‌تواند زودتر از معرفی گلکسی S21 سامسونگ برگزار شود. دو گوشی OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۵ که اواخر هفته جاری توسط کوالکام معرفی می‌شود، قدرت خواهند گرفت. هر دو آن‌ها با ۸ گیگابایت رم در بنچمارک‌ها حضور پیدا کرده‌اند. توان شارژ آن‌ها هم به دنبال فناوری Warp Charge 65 که در مدل ۸ تی هم حضور داشت، ۶۵ وات خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*