لنوو k12 pro

لنوو k12 pro و خانواده جدیدی از سری Lemon در راه است

کمپانی لنوو این روزها بیش از پیش به بخش تلفن همراه توجه می‌کند و نیم نگاهی به بیشتر کردن سهم خود از این بازار جذاب دارد. حال خبرهایی مبنی بر معرفی لنوو K12 Pro منتشر شده است.

اخیرا مجوز اسمارت‌فون جدید کمپانی لنوو از FCC (کمیسیون فدرال ارتباطات) به عنوان Moto G9 Power با نام تجاری جدید صادر شده است. نام این دستگاه به عنوان لنوو K12 Pro ثبت شده است. چند روز بعد، لنوو تصویری از تلفن هوشمند آینده (که قرار است محصولی باشد برای رقابت با مجموعه ردمی شیائومی باشد) منتشر کرد.لنوو k12 pro

همان‌طور که می‌بینید، لنوو روز دوشنبه با پوستری که منتشر شده است، رسما خبر از رونمایی “سری Lemon K12” می‌دهد. این دو دستگاه در گزارش‌های بالا، با یک دیگر مرتبط هستند و حداقل یکی از آن‌ها به احتمال فراوان نسخه جدیدی از Moto G9 خواهد بود. اگر سایر تلفن‌های سری Lemon K12 به سایر نسخه‌های دیگر موتو جی 9 تغییر نام دهند موضوع تعجب‌آوری خواهد بود.

لنوو قبلا از اسم “Lemon” برای تلفن‌های هوشمندی استفاده کرده است که دارای پردازنده‌های سطح پایین بودند و به احتمال فراوان این موضوع را بار دیگر در سری لمون K12 نیز خواهیم دید. همان‌طور که می‌دانید نام برند Lenovo این روزها به عنوان یک مارک اسمارت‌فون در سراسر چین مطرح است و از نام موتورولا که مالک آن است در بازارهای غربی استفاده می‌شود.

در گزارش قبلی از نام لنوو K12 Pro استفاده شده است اما هنوز این موضوع قطعی نشده و باید تا 9 دسامبر منتظر این محصول و سایر محصولات این خانواده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*