کوییک اس

خودرو سایپا کوییک اس از زمستان 99 به بازار عرضه خواهد شد

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا تولید فیس لیفت کوییک با نام کوییک اس از اواخر آذر شروع می‌شود و در زمستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد مراحل پیش تولید و آزمایش‌های لازم برای تولید سایپا کوییک اس به انجام رسیده و با توجه به این که قالب آن از شرکت خارجی به سایپا منتقل شده است، تولید مدل فیس لیفت کوییک از اواخر آذرماه شروع می‌شود و در زمستان سال جاری شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

دلیل تاخیر در تولید انبوه کوییک اس

مشتریانی که در طرح پیش فروش سایپا کوییک S شرکت کرده بودند تاکنون موفق به دریافت خودرو ثبت نامی خود نشدند؛ خودرویی که در زمان مقرر به تولید انبوه نرسیده و اعتراض مشتریان را به همراه داشته است. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا در خصوص دلایل تغییر در زمان‌بندی پروژه تولید کوییک اس و طولانی شدن زمان آغاز تولید انبوه آن عنوان کرد مواردی چون تاکیدات کیفی و روند جدید این گروه در ارتقای کیفیت قطعات و محصول نهایی و همچنین محدودیت‌های ناشی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یکی‌ از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی باعث شد تا تولید انبوه این خودرو با تاخیر مواجه شود. اما با دستور مدیریت ارشد گروه سایپا و پیگیری‌های مداوم سرانجام قالب‌سازی نهایی کوییک S در شرکت خارجی به پایان رسیده و برای انتقال به داخل کشور آماده است.

کوییک S در بهمن 99 به بازار عرضه می‌شود

مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا نیز در همین راستا اعلام کرد تا امروز چندین دستگاه از کوییک S با قطعات نهایی از قالب‌های اصلی در این مرکز به تولید رسیده و آزمایش‌های تاییدیه آن نیز انجام شده است. علاوه بر این، طبق رویه‌های کیفی داخلی سایپا، مراحل دریافت تاییدیه از نهادهای ناظر نظیر نیروی انتظامی برای شماره‌گذاری، تاییدیه از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین مجوز شماره‌گذاری تا انتهای دی 99 به اتمام رسیده و کوییک S در بهمن 99 روانه بازار خواهد شد.

شرکت سایپا در مورد ساینا اس نیز اعلام کرد این محصول در حال حاضر در خط تولید شرکت سایپا سیتروئن به شکل انبوه در حال تولید است و برای عرضه آن به بازار فقط به تعیین و اعلام قیمت از سوی شورای رقابت نیاز دارد. سازمان فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در همین رابطه اعلام کرد وجه واریزی مشتریان در پیش فروش‌های این محصولات مشمول سود مشارکت و جریمه تاخیر می‌شود و شرکت سایپا در این مورد به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه مدل گوشیه😂😂😂 کوییک اس😂