رندرهای سامسونگ گلکسی S21 پلاس

رندرهای سامسونگ گلکسی S21 پلاس را به رنگ نقره‌ای تماشا کنید

پیش‌تر تا حدی با طراحی گوشی های سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 آشنا شده بودیم؛ ولی این رندرهای سامسونگ گلکسی S21 پلاس تصویر واضح‌تری از آن ارائه می‌دهند.

انتظار می‌رود ماه آینده، اعضای خانواده گلکسی اس 21 به طور رسمی معرفی شوند؛ پس تعجبی ندارد که این روزها شاهد موج افشاگری‌ها باشیم. در این رندرهای سامسونگ گلکسی S21 پلاس می‌توانیم رنگ نقره‌ای آن را ببینیم؛ دستگاهی با ابعاد 161.55 در 75.6 در 7.86 میلی‌متری!

رندرهای سامسونگ گلکسی S21 پلاس

مانند آنچه که در گلکسی نوت 20 اولترا وجود داشت، اینجا هم یک مجموعه دوربین سه‌گانه را در پشت گوشی می‌بینیم. البته برآمدگی دوربین، باریک‌تر و کشیده‌تر شده و تا روی فریم امتداد یافته است. یک فلاش LED نیز در کنار برآمدگی دوربین به چشم می‌خورد.

لبه پایینی دستگاه، میزبان درگاه USB-C و اسپیکر است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور هم در سمت راست قرار دارند. ظاهرا نباید منتظر دوربین زیر نمایشگر در گلکسی اس 21 پلاس باشیم؛ در عوض، پنل (احتمالا) 6.8 اینچی دستگاه حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دارد که حالا کوچک‌تر از قبل است.

رندرهای سامسونگ گلکسی S21 پلاس

رندرهای نقره‌ای سامسونگ گلکسی S21 پلاس می‌تواند شما را دلسرد یا دلگرم کند؛ چون به هر حال این رنگ، طرفداران خاص خود را دارد و محبوب همگان نیست. البته رنگ‌های دیگری از قبیل مشکی، صورتی و خاکستری هم باید موجود باشند.

از دیگر مشخصات گلکسی اس 21 پلاس می‌توانیم به تراشه اسنپدراگون 875/888 کوالکام یا اگزینوس 2100 سامسونگ، نرخ ریفرش 120 هرتز و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. هرچند که شاید این باتری برای یک گوشی 5G و 6.8 اینچی، کوچک به نظر برسد.

رندر 360 درجه سامسونگ گلکسی S21 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*