حذف خط تولید گلکسی نوت

توقف خط تولید گلکسی نوت سامسونگ توسط رویترز تایید شد

همانطور که می‌دانید شایعات زیادی مبنی بر توقف خط تولید گلکسی نوت سامسونگ منتشر شده است. حال در خبری رویترز این ادعا را تایید کرده است.

در ماه آگوست بود که خبرهای دور از ذهنی مبنی بر توقف خط تولید گلکسی نوت توسط سامسونگ منتشر شد و در ماه‌های گذشته این خبر بیشتر مورد توجه قرار گرفت و به نظر باید این موضوع را کم کم قطعی بدانیم. آخرین خبر، تاییدی از رویترز در این رابطه است که با سه منبع این موضوع را مورد بررسی و تایید قرار داده است.توقف خط تولید گلکسی نوت

گفته می‌شود که سامسونگ این روزها تمرکز زیادی را برای گسترش منابع توسعه‌ای خود در بخش تلفن‌های تاشو گذاشته است. همچنین طبق برخی اخبار، سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از S Pen را در Galaxy S21 Ultra و نسل بعدی تلفن‌های تاشوی خود ارائه دهد و احتمالا در هر دوی آن‌ها، این قلم هوشمند به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید. می‌توانیم این خبر را به نوعی منعکس کننده‌ی کاهش تقاضای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار به دلیل شیوع بیماری همه گیر در حال پیشرفت کرونا، تلقی کنیم.

برای با خبر شدن از صحت شایعات توقف خط تولید Galaxy Note باید تا اوایل ژانویه صبر کنیم چرا که احتمالا در این زمان سامسونگ S21 را رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه