کاویار

کاویار از آیفون 12 پرو لاکچری فاقد دوربین رونمایی کرد!

شرکت روسی کاویار که در ساخت آیفون ‌های لاکچری فعالیت می‌کند، این‌بار یک سوپرایز داشت، رونمایی از  آیفون 12 پرو با حذف دوربین‌های سه گانه وسلفی آن.

به احتمال فراوان به یاد ندارید اما در گذشته، شرکت‌ها نسخه‌های ویژه‌ای از تلفن‌های همراه خود را بدون دوربین می‌ساختند. این محصولات اغلب برای کارمندانی ساخته می‌شد که استفاده از دوربین در محل کار آن‌ها، ممنوع بود همانند برخی مراکز تجاری و دولت‌ها. امروزه با دستگاه‌هایی که همیشه متصل هستند و به اینترنت دسترسی دارند، نگرانی بزرگی که وجود دارد، احتمال جاسوسی از طریق دوربین آن‌هاست.

کاویار یک راه حل خاص برای این مشکل ارائه می‌کند؛ iPhone 12 Pro Stealth. این کمپانی دوربین سه گانه را از عقب دستگاه حذف کرده است. در جلو نیز دوربین سلفی دستگاه غیر فعال شده اما با استفاده از دوربین مادون قرمز TrueDepth، همچنان فیس آی‌دی محصول کار می‌کند.آیفون 12 پرو لاکچری کاویار

نام Stealth (به معنی نهان) الهام گرفته از جت‌های رادار گریز است. دو نسخه از این آیفون لاکچری وجود دارد، هر دوی آن‌ها نیز از جنس تیتانیوم سخت هستند. کاویار آیفون 12 Stealth از گیلوش (طرحی که چند خط قوس‌دار به یک‌دیگر تابیده و در فاصله بین خود، شکل‌های مختلف تولید می‌کنند) عمودی در کنار روکش مشکی لیزری با دوام بهره می‌برد. نسخه Stealth Gold هم پوششی از PVD طلا دارد.آیفون 12 پرو لاکچری برند کاویار

آیفون ۱۲ پرو لاکچری کاویار به زودی قابل سفارش است و طبق گفته این کمپانی، فقط 99 دستگاه از هر دو نسخه تولید می‌شود. قیمت این محصول نیز بسته به ویژگی‌های دستگاه انتخابی، از 4990 دلار شروع می‌شود. ورژنی که از طلا بهره می‌برد هم از 5520 دلار قیمت‌گذاری‌اش آغاز می‌شود. جالب است بدانید که قبلا آیفون 12 پرو لاکچری کاویار، 23380 دلار بود و با طلای 18 عیار پوشانده شده بود. اکنون محصولاتی که عرضه می‌شود طبق استانداردهای کاویار کاملا مقرون به صرفه به شمار می‌آیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*