شیائومی Mi 11 با اسنپدراگون 888 در اواخر این ماه معرفی می‌شود

به تازگی اسنپدراگون 888 معرفی شده است و احتمالا شاهد دستگاه‌های فراوانی با این تراشه خواهیم بود. طبق اخبار، شیائومی Mi 11 از نخستین دستگاه‌هایی خواهد بود که از نسل جدید تراشه‌ی کوالکام بهره خواهد برد.

کمپانی کوالکام به تازگی از جدیدترین چیپست پرچمدار خود برای اسمارت‌فون‌ها رونمایی کرده است و نام آن اسنپدراگون 888 است. به احتمال فراوان، قدرت اغلب پرچم‌دارهای نسل بعد و گوشی‌های هوشمند برتر را این تراشه تامین خواهد کرد.

پس از رونمایی رسمی از SD888، کمپانی چینی تلفن‌های هوشمند، یعنی Xiaomi تاکید کرد که از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که دستگاه‌های پرچم‌دار مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 تولید می‌کند. اخیرا اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پرچم‌دار آینده شیائومی Mi 11 در ژانویه 2021 به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، طبق گزارش جدید از “Ice Universe” که منبعی موثق و معروف به شمار می‌آید، به احتمال فراوان در پایان همین ماه میلادی، شاهد عرضه می 11 به بازار خواهیم بود.شیائومی می 11

با توجه به اینکه شیائومی معمولا اسمارت‌فون پرچم‌دارش را در ماه فوریه عرضه می‌کند، این ادعا بسیار جالب است. طبق اخرین گزارش‌ها، می 11 برای دریافت گواهینامه شبکه ارسال شده و همین موضوع نشان می‌دهد خبر معرفی آن، دور از دسترس نخواهد بود.

حال به مشخصات احتمالی این دستگاه بپردازیم؛ این تلفن هوشمند احتمالا صفحه‌ای با چهار لبه‌ی خمیده خواهد داشت. اطلاعاتی که قبلا منتشر شد نشان می‌دهد که نمایشگری Quad HD + با بریدگی سوراخ برای دوربین جلو برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار باشند.

اگر Xiaomi برای معرفی می 11 در دسامبر 2020 مصمم باشد، باید در هفته‌های آینده شاهد تیزرهایی در مورد ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه باشیم. همچنین در صورت صحت این اخبار، این کمپانی چینی باید به زودی تاریخ رسمی معرفی را اعلام کند.صفحه نمایش شیائومی می 11

چیپست Qualcomm Snapdragon 888 با استفاده از مودم نسل سوم Snapdragon X60 5G و فرایند 5 نانومتری ساخته شده است و از mmWave و sub-6 5G در تمام برندهای اصلی سر تا سر دنیا، پشتیبانی می‌کند.

به جز شیائومی، کمپانی‌هایی همچون Black Shark ،Nubia Red Magic ،OPPO ،Realme ،LG ،Vivo ،iQOO و OnePlus تاييد کرده‌اند که نسل بعدی اسمارت‌فون‌های خود را به Snapdragon 888 مجهز خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*