هک اکانت تلگرام ، واتساپ و یا اینستاگرام

چگونه از هک اکانت تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام خود مطلع شویم؟

هک اکانت تلگرام ، واتساپ و یا اینستاگرام موردی است که امروزه توسط برخی از کاربران گزارش می‌شود، با این حساب چگونه از سرقت اکانت خود مطلع شویم؟

استفاده از فضای مجازی و پیامرسان‌ها آنلاین، امروزه بخش بزرگی از زندگی مردم را بخصوص در کشور ایران تشکیل می‌دهد. به علاوه، با وجود بیماری کرونا و خانه نشین شدن افراد، این استفاده حتی به اوج خود نیز نزدیک شده و کاربران عملا چندین ساعت از روز خود را با گشت و گذار در فضای مجازی سپری می‌کنند.

این در حالی است که پیامرسان‌های تلگرام، واتساپ و همچنین اینستاگرام در کشور ایران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و تقریبا همه افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما نکته قابل توجه اینجاست که همه این اپلکیشن‌ها از شماره موبایل و یا اکانت گوگل و جیمیل برای ساخت پروفایل استفاده می‌کنند؛ امری که ممکن است با لو رفتن اطلاعات محرمانه آن، به راحتی به هک شدن اکانت شما منجر شود.

همچنین جالب است بدانید که دو پیامرسان تلگرام و واتساپ با وجود تمامی قوانین امنیتی خود، مبنی بر استفاده از شماره خط سیمکارت برای ساخت پروفایل، همچنان به وسیله ربات‌ها و یا جیمیل برای هکرها قابل دسترسی بوده و نقطه ضعف‌هایی را دارند. با این حساب در شرایطی که ممکن است اکانت شما هم هک شود، بد نیست با نگاهی به ویدئو زیر انواع راه‌های ممکن برای فهمیدن وضعیت هک اکانت تلگرام ، اینستاگرام و واتساپ خود را مشاهده کرده و در صورت تایید، به سرعت رمز اکانت خود را با امنیت بالاتری تغییر دهید.

نحوه اطلاع از هک شدن تلگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی شعر و ابتدایی بود