رندرهای سامسونگ گلکسی S21 پلاس

مشخصات گلکسی S21 در GeekBench فاش شد؛ اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم

بعد از اعلام کمپانی‌هایی که از اسنپدراگون 888 استفاده می‌کنند، عدم وجود نام سامسونگ جلب توجه می‌کرد. حال مشخصات گلکسی S21 سامسونگ در GeekBench منتشر شده است.

در چند روز اخیر، گواهینامه و اطلاعات زیادی از نسل بعدی سری Samsung Galaxy S، منتشر شده است. حال آخرین جزییات مربوط به Galaxy S21 توسط بنچمارک Geekbench فاش شده است. این اسمارت‌فون دارای شماره مدل SM-G991U است و در بخش چیپست نام “lahaina” به چشم می‌خورد؛ این نام، رمزی برای پردازنده‌ی جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 است. اندروید 11 و 8 گیگابایت رم، مشخصات دیگری است که منتشر شده است.مشخصات گلکسی S21

طبق تصویر بالا،  تراشه‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز در گلکسی S21 تعبیه شده است. در بخش تک هسته‌ای گیک بنچ، امتیاز 1075 و در بخش چند هسته‌ای، 2916 امتیاز برای این پرچمدار کسب شده است.

قطعا امتیازات کسب شده در Geekbench 5.2.5 نمی‌توانند معیار نهایی باشند اما باید گفت که سامسونگ نرم‌افزار دستگاه را بهبود بخشیده و آن را بهینه‌تر کرده است. انتظار می‌رود که سری گلکسی اس 21 سامسونگ، خیلی زودتر از قبل وارد بازار شود؛ یعنی ژانویه. طبق رندرهایی که در هفته‌ی جاری منتشر شد، در گلکسی S21 Plus، ما یک طراحی خاص و زیبا را شاهد هستیم.  یک مجموعه دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه که برآمدگی دوربین، باریک‌تر و کشیده‌تر شده و تا روی فریم امتداد یافته است.

به احتمال فراوان، مدل Ultra که بالاترین محصول این سری محسوب می‌شود با قابلیت پشتیبانی از S Pen ارائه شود. طبق اخبار این دستگاه، جانشین نهایی سری گلکسی نوت خواهد بود و از این به بعد، باید گوشی‌های پرچم‌دار تاشوی سامسونگ همچون Z Fold و Z Flip را سکوی پرتاب آینده‌ی این کمپانی بدانیم.

بنابر خبرهایی که قبلا منتشر شد، تراشه اگزینوس 2100 برای این محصول در نظر گرفته شده بود و در تست کنونی SD888. بر همین اساس، احتمالا در بازارهای جهانی شاهد تفاوت‌هایی در مشخصات گلکسی S21 خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*