رابط کاربری One UI

ویژگی های رابط کاربری One UI 3.0 سامسونگ در اندروید 11

چند ماه از زمان رونمایی رسمی رابط کاربری جدید سامسونگ می‌گذرد. حال تصاویر و اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های رابط کاربری One UI 3.0 در اندروید 11 منتشر شده است.

تقریبا سه ماه قبل سامسونگ نسخه بتای رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ را رونمایی کرد. پس از پایان مرحله‌ی آزمایشی، این رابط کاربری اکنون برای پرچمدار این کمپانی در دسترس قرار گرفته است و قرار است با اندروید 11 به صورت همگانی عرضه شود.

این‌بار سامسونگ دست به طراحی مجدد رابط کاربری خود زده و از نظر زیبایی بهبودهای فراوانی در آن اعمال کرده است. اکنون همه چیز بر حسب سلیقه و نیاز شما قابل تنظیم است. ویجت‌های صفحه قفل، اجازه دسترسی سریع به ابزارهای مهم همچون کنترل پخش کننده موسیقی و بررسی دستور کار روزانه را به کاربر می‌دهد. همچنین میزان نور ویجت‌ها قابل تنظیم است و همین موضوع باعث بیشتر لذت بردن شما از والپیپر صفحه موبایل‌تان خواهد شد.

ویژگی رابط کاربری One UI 3.0

ویجت‌های صفحه قفل

One UI 3.0 به شما امکان سازمان‌دهی مجدد میانبرهای مختلف را می‌دهد تا تنها با یک ضربه زدن به چیزی که می‌خواهید برسید. همچنین می‌توانید گزینه‌های quick toggles (گزینه‌ای برای دسترسی سریع به موارد مشخص شده) و ویژگی‌های صفحه اشتراک (از جمله پین کردن که از پرکاربردترین آن‌هاست) را دوباره و به دلخواه خود مرتب کنید.

ویژگی خوب دیگری که در این رابط کاربری وجود دارد، جدا بودن پروفایل‌های شخصی و کاری است و بنابراین می‌توانید تنظیمات میانبر متفاوتی را برای خود برگزینید. به عنوان مثال، شما می‌توانید تماس‌های کاری خود را در دفترچه مخاطب‌های دفتر کار خود داشته باشید و عصر که کارتان تمام می‌شود، این لیست با دوستان و خانواده‌ی شما جایگزین خواهد شد. دارک مود نیز آسان‌تر از قبل در دسترس خواهد بود.

طراحی مجدد quick toggles

One UI 2.0 در سمت چپ و One UI 3.0 در سمت راست

در بخش نرم‌افزاری دوربین، هوش مصنوعی به کمک آمده و هنگام بزرگ‌نمایی، کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد. عکس‌هایی که در گالری ویرایش کردید، قابلیت بازگرداندن به حالت اولیه خود را دارند. همچنین هنگام مشاهده عکس، برنامه‌های مرتبط برای کارهای شما پیشنهاد می‌شود. در کنار این موارد، این‌بار برای تشخیص عادت‌های بد شما، برنامه‌هایی وجود دارند که تغییرات هفته به هفته شما را نشان می‌دهند. به عنوان مثال، می‌توانید مدت زمان استفاده از تلفن و یا تعداد دفعاتی که آن را هنگام رانندگی چک کردید را در طی چندین هفته بفهمید.

ویژگی جدید ONE UI 3.0

تشخیص عادات بد به کمک برنامه‌های One UI 3.0

اندروید 11 با One UI 3.0 امروز برای سری Galaxy S20 در ایالات متحده، کره جنوبی و بیشتر اروپا در دسترس قرار گرفت. این به روزرسانی به زودی برای سایر مناطق و بقیه‌ی دستگاه‌ها گسترش خواهد یافت. مدل‌هایی از سری A و M نیز به زودی آن‌ را دریافت می‌کنند. همچنین می‌توانید برنامه زمانی عرضه آپدیت اندروید 11 محصولات سامسونگ را از اینجا بخوانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه