گوشی تاشو در 2021

سامسونگ سه گوشی تاشو در 2021 رونمایی می‌کند

این روزها اغلب کمپانی‌ها در حال طراحی محصولات تاشوی خود هستند. حال خبر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد سه گوشی تاشو در سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

اولین باری نیست که خبرهایی از دستگاه‌های تاشوی سامسونگ منتشر می‌شود اما با این وجود، گزارشی از سوی محققان  UBI Research می‌گوید که این کمپانی کره‌ای در سال 2021، در حال آماده سازی سه پنل OLED مختلف برای معرفی سه دستگاه تاشو خود خواهد بود. این دستگاه‌ها به احتمال فراوان گلکسی Z Fold3، Z Fold Lite و Z Flip2 خواهند بود. علاوه بر این‌ها جزییاتی در مورد صفحه‌ نمایش‌های این سه گوشی تاشو سامسونگ فاش شده است.

گوشی تاشو در سال ۲۰۲۱

هر سه گوشی تاشو سامسونگ از نمایشگرهای نسل بعدی این دستگاه‌ها یعنی UTG (خلاصه شده‌ی Ultra-Thin Glass) بهره می‌برند و برای کاهش مصرف انرژی از فناوری LTPO استفاده می‌کنند. نکته جالب در مورد گلکسی Z Fold3 است که با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر، قرار است با سایرین متمایز باشد. با این وجود اندازه صفحه نمایش دستگاه از 7.6 به 7 اینچ کاهش خواهد یافت. نمایشگر بیرونی گوشی نیز در حدود 4 اینچ خواهد بود. به نوعی می‌توان گفت ما در حال مشاهده‌ی نسخه کوچک‌تر گلکسی زد فولد 2 هستیم. این گزارش خبر از اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از S Pen  در زد فولد 3 را می‌دهد.

Samsung Galaxy Z Fold Lite نمایشگری مشابه خواهد داشت و احتمالا فاقد دوربین زیر نمایشگرش خواهد بود. افزون بر این، برای قیمت پایین‌تر، مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری نیز در نظر گرفته شده است. جانشین Z Flip با همان پنل تاشوی 6.7 اینچی را خواهد داشت و صفحه نمایشی بزرگتر از نسل قبل که 3 اینچ است (نمایشگر Z Flip تنها 1.1 اینچ بود).

باید کمی منتظر بمانیم تا جزییات و خبرهای بیشتری درباره این سه گوشی تاشو در سال ۲۰۲۱ منتشر شود اما باید 2021 را سالی پربار برای گوشی های تاشو قلمداد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ با این حرکتش باعث میشه که خیلی ضربه بخوره

  2. مسخره تر از سامسونگ خودشه، سری محبوب نوت رو برداشت تا یه تعداد گوشی آسیب پذیر و پر خرج معرفی کنه.!