طراحی شیائومی می 11

طراحی شیائومی می 11 را در نخستین رندر باکیفیت تماشا کنید

اخیرا تایید شد که Xiaomi Mi 11 نخستین گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 خواهد بود. تصویری هم از گلس پنل جلوی آن به بیرون درز کرد. اما چطور است طراحی شیائومی می 11 را در یک رندر باکیفیت ببینیم.

رندر انتشار یافته توسط BenGeskin با تکیه بر اطلاعات لو رفته خلق شده است.  طراحی شیائومی می 11 در این تصویر، شیک و باظرافت به نظر می‌رسد؛ هر چند که شاید محصول نهایی تفاوت‌های اندکی با آنچه اینجا می‌بینیم داشته باشد.

اما iceuniverse هم ادعای جالبی را مطرح کرده و از معرفی این گوشی در همین ماه دسامبر خبر داده است. جالب از این لحاظ که معمولا شیائومی در ماه فوریه از پرچمداران خود رونمایی می‌کند. به هر حال تا جایی که می‌دانیم، شیائومی می 11 به زودی با تراشه اسنپدراگون 888 از راه خواهد رسید.

مشخصات سری شیائومی می 11

سری Mi 11 دست‌کم دو عضو خواهد داشت: مدل‌های استاندارد و پرو! بر اساس یک گزارش جدید، شیائومی می 11 پرو مجهز به نمایشگری با وضوح 2K خواهد بود. حتی در برخی افشاگری‌ها صحبت از رزولوشن +2K است. صفحه نمایش در هر دو مدل باید خمیده و دارای نرخ ریفرش 120 هرتز باشد.

دیگر اطلاعات فاش شده به مشخصات اپتیک این دو گوشی اختصاص دارد. گفته می‌شود شیائومی می 11 دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد داشت. پشتیبانی از بزرگ‌نمایی 30 برابر و فناوری ترکیب پیکسلی 4 در 1 را هم به گوشی های این خانواده نسبت داده‌اند.

طراحی شیائومی می 11

البته ظاهرا دوربین اصلی شیائومی می 11 پرو، 50 مگاپیکسلی است؛ اما به نسبت مدل استاندارد، با دوربین‌های قوی‌تری همراهی می‌شود: از جمله یک لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 20 مگاپیکسلی!

دوربین‌های 50 مگاپیکسلی در دنیای گوشی های هوشمند چندان رایج نیستند؛ ولی هواوی پی 40 هم سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی RYYB با لنز F1.9 داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی های شیامی عالی هستند

  2. انصافا و به دور از تعصب طراحی و شکل و شمایل قاب دوربین پشتی خیلی خیلی زشت ،چندش اور و بچه گانه هست
    مدیران شیافومی چقدر نادان و عقب افتاده هستن که همچین طراحی استفاده کردن
    این گوشی بنجل با این طراحی حال به هم زن بدرد بچه های مدرسه ابتدایی میخوره