ریزر Hammerhead True Wireless Pro

معرفی ایرباد بی سیم ریزر Hammerhead True Wireless Pro با ANC هیبرید

ایرباد بی سیم ریزر Hammerhead True Wireless Pro معرفی شد. هدفون بی سیم ریزر به فناوری حذف نویز فعال مجهز است و قیمت پایین‌تری از ایرپاد پرو اپل دارد.

کمپانی ریزر از جدیدترین ایرباد بی سیم خودش رونمایی کرد. ریزر Hammerhead True Wireless Pro تازه معرفی شده، پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسل گذشته خودش داشته که شامل میکروفون‌های به‌روز شده طراحی تو گوشی جدید، کنترل‌های لمسی با قابلیت شخصی‌سازی، یک کیس شارژ جدید و عمر باتری بیشتر می‌شود.

ایرباد بی سیم ریزر Hammerhead True Wireless Pro

ریزر با طراحی تو گوشی جدید این ایرباد می‌خواهد مطمئن شود به راحتی درون گوش کاربران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از بین ۷ سری مختلف، یک سری متناسب با اندازه گوش خود را انتخاب کنید. این سری‌ها شامل سه سری سیلیکونی ساده، سه سری سیلیکونی نرم و یک سری فوم می‌شود.

ریزر Hammerhead True Wireless Pro

همه‌ی این‌ها بدین خاطر است که گوشی‌ها آماده ارائه فناوری حذف نویز هیبرید شرکت ریزر باشند. درست مانند آنچه هدفون‌های ریزر اوپوس انجام می‌دهند، این ایربادها هم دارای میکروفون‌هایی برای حذف نویز بیرونی و داخلی هستند که هر دو صدای محیط خارجی گوشی‌ها و صدایی که به داخل گوش شما می‌آیند را تحلیل و بررسی کنند. ریزر اپلیکیشن نرم افزاری را هم توسعه داده که صدایی را در گوشی‌ها پخش می‌کند تا اطمینان پیدا کند گوشی‌های مناسب با گوشتان را برای حذف تمام صداهای زیادی خارجی انتخاب کرده‌اید.

ایرباد بی سیم ریزر Hammerhead True Wireless Pro تأییدیه THX را کسب کرده است؛ بنابراین ما مشتاقانه منتظر گوش کردن موسیقی از طریق درایورهای ۱۰ میلی‌متری آن هستیم. این درایورها کوچک‌تر از آنچه در نسخه قبلی Hammerheads استفاده شده‌ هستند که به خاطر اضافه شدن سخت افزار حذف نویز این تغییر ایجد شده است. با این حال تفاوتی را در کیفیت صدای آن متوجه نخواهید شد. به هر ترتیب، این ایرباد بی سیم هم مانند هدفون‌های اوپوس شرکت ریزر تأییدیه THX را دریافت کرده‌اند.

ریزر Hammerhead True Wireless Pro

مانند نسل گذشته، ایرباد جدید  ریزر دارای حالت تأخیر پایین برای گیمرها است. این تأخیر پایین به لطف فناوری بلوتوث نسخه ۵.۱ به ۶۰ میلی‌ثانیه کاهش پیدا کرده است. و در نهایت باید به عمر باتری ۲۰ ساعته این هدفون بی‌سیم همراه با یک بار شارژ کیس اشاره کرد. خود ایرفون‌ها می‌توانند هر کدام ۴ ساعت بدون کیس شارژ نگه دارند. البته اگر حذف نویز فعال شود، این مدت کاهش پیدا می‌کند.

شاید تنها کمبود این ایرفون پشتیبانی نکردن از فناوری شارژ بی‌سیم باشد. کیس شارژ این دیوایس از طریق یک کابل USB-C شارژ می‌شود. هدفون جدید ریزر همرهد با قیمت ۱۹۹ دلاری عرضه می‌شود. این دیوایسی ۵۰ دلار ارزان‌تر از ایرپاد پرو اپل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*