اپلیکیشن Petal Maps هواوی

اپلیکیشن Petal Maps هواوی در اپ گالری قرار گرفت

هواوی اپلیکیشن Petal Maps را در فروشگاه اپلیکیشن‌های اپ گالری خود منتشر کرد. پتال مپس، اپلیکیشن ناوبری و رقیب چینی گوگل مپس است.

اکتبر گذشته هواوی رسماً از اپلیکیشن ناوبری خودش به نام پتال مپس رونمایی کرد. این اپلیکیشن ناوبری فقط برای تعداد محدودی از کاربران هواوی در خارج از چین در دسترس بود. اما حالا این کمپانی پتال مپس را در اپ گالری خود به صورت رسمی منتشر کرده است. در حال حاضر اپلیکیشن Petal Maps هواوی به جز چین در بیش از ۱۴۰ کشور جهان در دسترس کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید از امکاناتی همچون ناوبری در رانندگی، نمایش نقشه و مشاهده زنده وضعیت جاده‌ها استفاده کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر با گوشی‌های سری میت ۴۰، پی ۴۰ و پی ۳۰ که به EMUI 11 آپدیت شده‌اند، سازگار است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به قابلیت‌های اپلیکیشن نقشه هواوی پتال مپس ؛ دنیا را کشف کنید

اپلیکیشن Petal Maps چه در چنته دارد؟

با استفاده از گوشی‌های سری میت ۴۰، این اپلیکیشن با عملکرد بدون لمس می‌تواند سبک تازه‌ای از ناوبری را ارائه کند. وقتی کاربر هنگام رانندگی کف دست خودش را به طرف نمایشگر می‌برد، به نمایه مسیر پیمایش رفته و پیش‌نمایشی از کل نقشه روی صفحه پدیدار می‌شود. طبق اطلاعات قبلی ما می‌دانیم پتال مپس می‌تواند وضعیت رفت و آمد اتوبوس‌ها را به صورت زنده به نمایش بگذارد.

اپلیکیشن Petal Maps هواوی

بنابراین کاربران می‌توانند وضعیت حرکت و رسیدن اتوبوس به برخی شهرها را مشاهده کنند تا بهتر بتوانند برای مسافرت خود برنامه‌ریزی کنند. البته مشخص نیست این ویژگی برای شهرهای ایران هم در دسترس است یا خیر. همچنین پتال مپس در حال حاضر از ناوبری صوتی به زبان‌های چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند.

از هواوی پتال سرچ چه خبر؟

هواوی در کنفرانس خبری اکتبر خودش در کنار پتال مپس، از چندین اپلیکیشن دیگر هم برای کاربران غیرچینی رونمایی کرد. یکی از آن‌ها پتال سرچ، یک موتور جستجوی جهانی است که از چندین روش جستجو پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر پتال سرچ در بیش از ۱۷۰ کشور و منطقه با بیش از ۲۰ دسته‌بندی سرویس‌های جستجو در دسترس کاربران است. کاربران می‌توانند از طریق این موتور جستجو در اپلیکیشن‌ها، اخبار، ویدیوها، تصاویر، فروشگاه‌ها، سفرها، بلیط هواپیما، هتل‌، موسیقی۷ سرویس های محلی و… به جستجو بپردازند. همچنین این موتور جستجو از بیش از ۵۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

کاربران با این موتور جستجو می‌توانند طبق عکس‌ها هم جستجو انجام دهند. به طور مثال با آپلود یک عکس خاص از افراد، حیوانات و… به اطلاعات مرتبط با آن دسترسی پیدا کنند. جستجوی صوتی هم یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس چینی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چند ماه است که petal maps کار نمی کنه من در این مورد با پیشتابانی شرکت هواوی در چین صحبت کردم گفتند : hello thank you for your attention the area you mentioned is temporarily unsubscribe so stay tuned for the latest updates in petal maps
    معنی
    سلام ممنون از توجه شما منطقه ای که ذکر کردید موقتا لغو اشتراک است پس منتظر آخرین به روز رسانی در نقشه دنبال مپس باشید