بهترین بازی های 2020

معرفی بهترین بازی های 2020 ؛ از ماجرای Ellie تا وایکینگ‌های Assassin

بهترین بازی های 2020 شامل عناوین مختلفی از استودیوهای Ubisoft و همچنین Riot می‌شود که در سال جاری بیشترین طرفداران را داشته‌اند.

همانند دیدن فیلم و یا حتی خواندن کتاب و رمان، بازی‌های ویدئویی نیز مدتی است که به یکی از موضوعات داغ در قالب سرگرمی تبدیل شده‌اند. بازی‌هایی که امروزه و با گسترش هرچه بیشتر دسترسی به اینترنت پر سرعت علاوه بر بخش داستانی، حال شامل حالت‌های چند نفره‌ای هستند که طرفداران بسیاری را هم دارند.

در سال گذشته به دلیل پاندمی بیماری کرونا، بازی‌های رایانه‌ای بسیار بیشتر از قبل مورد استقبال کاربرانی قرار گرفتند که برای حفظ جان خود خانه‌نشین شده بودند. با این وجود سال 2020 برای بسیاری از طرفداران چندان هم سال خوبی از نظر تجربه عناوین مورد انتظار آن‌ها نبود؛ چراکه بسیاری از بازی‌هایی که قرار بود تا در زمستان و یا حتی بهار عرضه شوند، همگی به تعویق افتاده و به دلیل بسته شدن استودیوها با چندین ماه تاخیر مواجه شدند. برای مثال، استودیو CD Projekt Red تا به حال چندین بار در طی یک سال و نیم گذشته تاریخ‌های مختلفی را برای انتشار بازیCyberpunk 2077 در نظر گرفته و حتی پول پیش‌خرید این عنوان را هم به کاربران پس داده است!

 

با این حال، امسال نیز مانند هر سال دیگری شاهد عرضه بازی‌های مورد انتظار و پرطرفداری بودیم که در لیست زیر، آن‌ها را براساس نمرات متا و همچنین تجربه تیم گجت نیوز معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*