روز دانشجو

ایرانسل به مناسبت روز دانشجو هدایای دیجیتالی ارائه می‌دهد

ایرانسل به مناسبت روز دانشجو هدایای دیجیتالی متعددی نظیر بسته اینترنت مقرون‌به‌صرفه و بسته تخفیفی دانا پلاس به کاربران خود ارائه می‌دهد.

اپراتور ایرانسل به مناسبت گرامی‌داشت روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو برای کاربران خود هدایای ویژه دیجیتالی نظیر بسته اینترنت مقرون‌به‌صرفه، بسته تخفیفی دانا پلاس، بسته‌های متنوع اپلیکیشن پیشواز، اپلیکیشن بازی‌های موبایلی بازیک و اینترنت هدیه روی اپلیکیشن ابرتو در نظر گرفته است.

جزئیات هدایای ایرانسل در روز دانشجو

بسته اینترنت مقرون به صرفه دانشجویی

در فاصله زمانی بامداد روز یکشنبه 16 آذر تا شامگاه شنبه 22 آذر 99 اپراتور ایرانسل بسته مقرون‌به‌صرفه 3 گیگابایتی به کاربران خود ارائه می‌کند. مشترکان این اپراتور می‌تواند با مراجعه به بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من این بسته ویژه را با قیمت 12 هزار تومان خریداری کنند. بدون نظر گرفتن تاریخ تهیه، فرصت استفاده از این بسته اینترنت ویژه فقط تا پایان شنبه 22 آذر خواهد بود.

تخفیف ویژه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین

یکی دیگر از هدایای ایرانسل به مناسب روز دانشجو طرح 30 درصد تخفیف در برگزاری کلاس‌های آنلاین روی پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس است. فرصت فعال‌سازی این بسته تخفیفی تا 21 آذر است و کاربران به کمک آن در برگزاری کلاس‌های آنلاین در دانا پلاس از 30 درصد تخفیفی بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است دانا پلاس ایرانسل به عنوان یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه دانا و زیرساخت اختصاص آموزش هوشمند کشور برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار محسوب می‌شود که اپراتور ایرانسل آن را برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه کرده است.

تخفیف ویژه برای اپلیکیشن‌های آهنگ پیشواز، بازیک و ابرتو

تخفیف ویژه اپلیکیشن آهنگ پیشواز و اپلیکیشن بازیک یکی دیگر از هدایای ایرانسل به مناسب روز دانشجو محسوب می‌شود. در واقع کاربران اپلیکیشن آهنگ پیشوار ایرانسل قادرند با فعالسازی بسته‌های این اپلیکیشن صدای خود یا بخشی از آهنگ مورد علاقه خود را به عنوان آهنگ پیشواز ثبت کنند. در این طرح بسته عضویت سه ماهه اپلیکیشن آهنگ پیشواز با تخفیف ویژه 19 درصدی به کاربران ارائه خواهد شد و بسته‌های 6 ماهه و یکساله این اپلیکیشن هم به ترتیب با 28 درصد و 37 درصد تخفیف ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، کاربران اپلیکیشن بازی‌های موبایلی بازیک هم قادرند بسته‌های عضویت در این اپلیکیشن را با تخفیف ویژه تهیه کنند و بازی‌های مورد علاقه خود را با اینترنت رایگان ایرانسل دریافت نمایند. بسته عضویت یک ماهه بازیک با ۴۰ درصد تخفیف ویژه و بسته عضویت 3 ماهه این اپلیکیشن هم با ۵۰ درصد تخفیف ویژه قابل تهیه خواهد بود. همچنین به کاربران ابرتو (اپلیکیشن ذخیره‌سازی ابری ایرانسل) 1 گیگابایت اینترنت هدیه به مناسبت روز دانشجو ارائه می‌شود؛ این هدیه، با نصب و استفاده از ابرتو، با اعتبار یک روز برای کاربران فعال خواهد شد.