پیشرفت گوشی های وان پلاس - OnePlus

سیر پیشرفت گوشی های وان پلاس طی یک دهه گذشته

در قسمت جدید گجت تی وی شاهد سیر پیشرفت گوشی های وان پلاس – OnePlus و پرچمداران آن از سال ۲۰۱۴ باشید که حال به رقیبانی برای سامسونگ و اپل تبدیل شده‌اند.

ساخت گوشی‌های هوشمند و پیشرفت آن‌ها، امروزه به بازار داغ رقابت بین ابرقدرت‌های این تکنولوژی مانند سامسونگ و اپل تبدیل شده است‌. به نحوی که هرساله، شاهد عرضه شدن پرچمدارانی هستیم که در ساخت آن‌ها نهایت تلاش برای به وجود آوردن قابلیتی که دیگر گجت‌های رقیب نداشته باشند انجام می‌شود.

با این حال، چنین رقابت باعث شده تا در سالیان گذشته نام برخی گوشی‌های جدید نیز مانند OnePlus به گوش برسد؛ شرکتی چینی که طی چند ساله گذشته پیشرفت بسیاری را شاهد بوده و حال موفق به ساخت بهترین گوشی از نظر قدرت و قابلیت‌های نمایشگر آن شده است.

به هر حال می‌توان گفت که وان پلاس در شش سال گذشته منتظر یک فرصت برای ثابت کردن هرچه بهتر خود بوده است، اما حال که رقیب بزرگ آن یعنی هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا بشدت تضعیف شده، ظاهرا میدان به دست این شرکت افتاده است. با این حال اگر نگاهی به روند پیشرفت این شرکت طی چند سال گذشته بیندازید، متوجه این موضوع خواهید شد که ممکن است کاربران در سال‌های آینده انتظارات بیشتری را از محصولات این شرکت داشته باشند و رقابت بسیار بزرگ‌تری را بین وان پلاس، سامسونگ و سایر ابرقدرت‌های این زمینه شاهد باشیم.

پیشرفت گوشی های وان پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*