پنل گلکسی S21

عکس‌ پنل های جلوی خانواده گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

کم کم به معرفی پرچمدار نسل آینده سامسونگ نزدیک می‌شویم. حال عکس هایی از پنل های جلوی خانواده گلکسی S21 سامسونگ منتشر شده است.

با توجه به اینکه خانواده گلکسی S21 سامسونگ زودتر از زمانی که پیش‌بینی می‌شد قرار است معرفی شوند، خبرهای بسیاری داغ و قابل توجهی از آن‌ها منتشر می‌شود. به تازگی عکس‌های واقعی از کل این مجموعه منتشر شد و الان باید عکس‌هایی از پنل جلوی گلکسی S21 ببینیم. با گجت نیوز همراه باشید.

یک منبع قابل اعتماد و نزدیک به سامسونگ به نام Ice universe به تازگی در صفحه اینستاگرام خود عکس‌های زنده‌ای از صفحه‌های شیشه‌ای جلوی سه گانه‌ی گلکسی اس 21 منتشر کرده است. جدا از مقایسه سایز دستگاه‌ها با یکدیگر که در تصویر مشخص شده است، می‌توان فهمید که رندرهای منتشر شده اخیر در مورد پرچم‌داران آینده سامسونگ، نسبتا دقیق بودند. در هر سه گوشه، حاشیه پایین کمی از لبه‌های کناری و بالایی ضخیم‌تر است اما به اندازه‌ای نیست که تقارن را از بین ببرد.پنل جلوی گلکسی S21

علاوه بر این، از آنجا که این پنل جلوی خانواده گلکسی S21 است، برشی برای دوربین سلفی وجود ندارد. پیش از این تصور می‌شد برش دوربین در این نسل هم دقیقا مشابه نسل قبلی باشد. همچنین، اس 21 الترا 6.9 اینچی، اس 21 پلاس 6.7 اینچی و اس 21 نیز 6.3 اینچی هستند.

حال نگاهی به عکس‌های واقعی منتشر شده از پشت دو گوشی Galaxy S21 Ultra و Galaxy S21+ داشته باشیم. گفته می‌شود مدل آلترا دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار یک ماژول اولتراوید 12 مگاپیکسلی است. دو گیرنده تله فوتو 10 مگاپیکسلی هم برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها بزرنگمایی نوری 10 برابری دارد.پنل پشت گلکسی S21

اس 21 پلاس نیز از دوربین سه گانه بهره خواهد برد. یک دوربین عریض 12 مگاپیکسلی، لنز اصلی 12 مگاپیکسل در کنار ماژول تله فوتو 64 مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار دارند. پشت هر دو مدل، شیشه‌ای و مات است. در ژانویه باید منتظر معرفی این دستگاه‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*