ستون فلزی عجیب

راز ستون فلزی عجیب در یوتا و رومانی برملا شد

مدتی پیش یک ستون فلزی عجیب در بیابان‌های یوتای آمریکا و سپس در رومانی کشف و پس از مدتی ناپدید شدند. حالا راز این مونولیت های مرموز برملا شده است.

مدتی پیش یک ستون فلزی عجیب و مورز به صورت تصادفی در بیابان‌های یوتای آمریکا کشف شد که هیچ اطلاعاتی در خصوص ماهیت آن وجود نداشت. این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی برخی افراد درباره ارتباط آن با فرازمینی‌ها صحبت کردند. جالب این که این ستون فلزی کاملا شبیه چیزی بود که در یک صحنه از فیلم معروف 2001: ادیسه فضایی دیده بودیم و همین موضوع به جالب‌تر و عجیب‌تر شدن آن دامن زد.

ستون فلزی عجیب

چند روز بیشتر طول نکشید که در یک اتفاق عجیب‌تر، این مونولیت مرموز ناپدید شد و به همین دلیل بعضی‌ها از دخالت فرازمینی‌ها یا سارقان آثار هنری در این موضوع صحبت کردند. با ناپدید شدن این مونولیت عجیب در یوتا، ستون فلزی ناشناخته دیگری در رومانی پدیدار شد که شباهت زیادی به نمونه پیدا شده در بیابان‌های یوتا داشت و هیچ اطلاعاتی در مورد شخص یا اشخاصی که آن را ساخته و در آن محل قرار داده بودند، وجود نداشت.

راز ستون فلزی عجیب چه بود؟

حدس و گمان‌ها در این باره ادامه داشت تا این که اکنون راز این مونولیت های مرموز برملا شده است. گروهی که خود را با نام Most Famous Artists معرفی کرده‌اند، در روزهای گذشته تصاویری از این مونولیت‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده و این ستون های فلزی عجیب را به قیمت 45 هزار دلار به فروش گذاشته‌اند. این گروه که در نیومکزیکو هستند، خود را منشا این مونولیت‌ها معرفی کرده‌اند و در پاسخ به کامنت‌های کاربران نوشتند این سازه‌ها کار آنها بوده است.

ستون فلزی عجیب

متی مو – Matty Mo که موسس این گروه است گفته فعلا نمی‌تواند درباره این ستون های فلزی عجیب بیشتر توضیح بدهد، اما قول داده در روزهای آینده تصاویر و توضیحات بیشتری در این خصوص منتشر کند. وی همچنین درباره دلیل خلق این آثار این چنین توضیح داد:

برای مدت کوتاهی باعث شدیم جهانیان تصور کنند موجودات فرازمینی با ما ارتباط برقرار کرده‌اند و سپس آنها را ناامید کردیم. یک بار دیگر گروه Most Famous Artists سر به سر همه گذاشته و جز این چه راه بهتری برای به پایان رساندن این سال لعنتی وجود دارد؟