کشف یک ستون فلزی عجیب و مرموز در بیابان‌های آمریکا – بررسی سردبیر

کشف یک ستون فلزی عجیب در بیابان‌های آمریکا؛ آیا پای فرازمینی ها در میان است؟

اخیرا یک ستون فلزی مرموز و ناشناخته به صورت تصادفی در بیابان‌های آمریکا کشف شده که هیچ اطلاعاتی در مورد ماهیت آن موجود نیست و احتمال ارتباط آن با فرازمینی‌ها هم وجود دارد.

به تازگی محققان یک ستون فلزی مرموز را در ایالت یوتا آمریکا پیدا کرده‌اند. بر اساس اطلاعات موجود، این دانشمندان مشغول سرشماری گوسفندان بیابانی در این ایالت بودند که به صورت تصادفی، متوجه شیئی مرموز و ناشناخته در نزدیکی یک دیواره سنگی شدند. در بررسی این خبر عجیب با ما همراه باشید.

در فیلم معروف ۲۰۰۱: ادیسه فضایی (2001: A Space Odyssey) اثر استنلی کوبریک که در سال 1968 منتشر شد، اولین صحنه فیلم نخستی سانانی را نشان می‌دهد که در کمال شگفتی، یک ستون فلزی را در محل زندگی خود کشف می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، جالب است بدانید که کشف ستون ایالت یوتای آمریکا هم ماجرایی شبیه به این صحنه از ادیسه فضایی دارد و همان‌طور که در ویدیو ادامه مطلب خواهیم دید، دانشمندان این ایالت به شکلی مشابه یک شی مرموز و ناشناخته را در دل بیابان کشف کرده‌اند.

 

مقامات محیط زیستی یوتا می‌گویند که چهارشنبه گذشته، از داخل هلیکوپتر مشغول سرشماری گوسفندان قسمت جنوبی بیابان‌های این ایالت بودند که متوجه این شیء مرموز شدند. ارتفاع این ستون که هیچ تزئینات یا متعلقات خاصی ندارد، حدودا 3 متر بوده و هنوز هیچ توضیحی در مورد ماهیت واقعی آن ارائه نشده است.

ستون فلزی مرموز بیابان‌های یوتا

یکی از زیست شناسان سوار بر هلیکوپتر به هنگام پرواز از روی این ستون فلزی مرموز متوجه آن شد و همراه سایر سرنشینان، به سمت محل قرارگیری شی رفت تا آن را از نزدیک ببیند. همان‌طور که در ویدیو بالا دیدیم، ستون مورد نظر از جنس فلز بوده، به اندازه قد دو فرد بالغ ارتفاع دارد و به نظر می‌رسد که به صورت یک تکه ساخته شده است.

برت هاچینگ (Bret Hutchings)، خلبان هلیکوپتر که در ویدیو بالا صدای او را می‌شنویم، می‌گوید که پیدا کردن این شیء فلزی ناشناخته که مستقیما داخل زمین فرو رفته، ماجراجویی جالبی بود، اما نه در زمان کشف و نه حالا، کسی نمی‌داند که دقیقا چه چیزی در بیابان‌های یوتا کشف شده است.

هاچینگ می‌گوید که کشف این شیء ناشناخته دقیقا شبیه فیلم‌های علمی تخیلی بود و او و همکارانش به شوخی می‌گفتند که اگر یکی از آن‌ها با نزدیک شدن به ستون ناپدید شود، مابقی باید سریعا از آنجا فرار کنند. به نظر می‌رسد که این ستون فلزی مرموز به دقت درون زمین قرار گرفته و طوری جا داده شده که در طول زمان نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: مونولیت چیست؟

مقامات ایالتی موقعیت دقیق این جسم مرموز را اعلام نکرده‌اند و گفته شده که محل مورد نظر برای کوهنوردان خطرناک است. این مقامات می‌گویند که انتشار خبر کشف چنین شیئی مطمئنا کوهنوردان آماتور زیادی را به این فکر می‌اندازد که به آن محل بروند تا راز این ستون ناشناخته را کشف کنند؛ اما همان‌طور که اشاره شد، رفتن به محل مورد نظر بدون وسایل ایمنی و به صورت گروهی، کار چندان عاقلانه‌ای نیست.

ارتباط با موجودات فضایی

هاچینگ می‌گوید که در طول تمامی پروازهایی که با هلیکوپتر داشته، تاکنون چنین چیز عجیبی را ندیده و به احتمال قوی، یک هنرمند سخت‌کوش یا یکی از طرفداران پر و پا قرص فیلم‌های کوبریک ستون مورد نظر را وسط بیابان علم کرده است.

هیچ کدام از سرنشینان هلیکوپتر یا دانشمندان دیگری که این مسئله را بررسی کرده‌اند، نمی‌دانند که این ستون فلزی مرموز دقیقا چه ماهیتی دارد و به نظر می‌رسد که فعلا خبری از کشف ماهیت واقعی آن یا دلیل قرار گرفتنش در بیابان‌های یوتا نیست.

البته اخیرا تصویر ماهواره‌ای زیر از محلی در این بیابان‌ها دست به دست می‌شود که مربوط به سال‌های 2015 و 2016 است؛ ادعا شده که شیء مورد نظر از همان زمان سر جایش قرار گرفته بوده و دانشمندان تنها به تازگی متوجه وجود ستون شده‌اند.

کشف یک ستون فلزی عجیب و مرموز در بیابان‌های آمریکا – بررسی سردبیر

همان‌طور که انتظار می‌رود، در روزهای آینده نظریه‌های فراوانی از ارتباط این ستون فلزی مرموز با موجودات فضایی ارائه خواهد شد و شیفتگان دنیای فرازمینی ها به زودی مشغول بررسی دقیق شیء مورد نظر می‌شوند. البته عده‌ای هم می‌گویند که برای جلوگیری از بروز بدشانسی‌های بیشتر و به بار آمدن بحران‌های خطرناک‌تر در سال 2020، بهتر است که کسی با این ستون کاری نداشته باشد و آن را به حال خود رها کنیم.

به روز رسانی:

ستون فلزی عجیب بیابان یوتا به طرز مرموزی ناپدید شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این غرب هم میخواد با این چرندیات خودش رو معروف کنه . دیگه گذشت اون روزهایی که مردم عاشق غرب خونخوار بودن

  2. غرب استکبار جهانی با این اراجیف میخواهد مغز جوانان جهان را از سوتی انتخابات آمریکا منحرف کند . خوشبختانه دیگر این قصه های غرب استکبار مصرف کننده ندارد و #آمریکا رو به #افول است .

  3. ماله اپتوس نمیدونم چی چی تو ترانسفورماتوره

  4. اون سخره پشتش چقدر شبیه به کله دایناسور تراش خورده

  5. اینکه تابلو ساختگی هست.. خخخخ