آپدیت آی او اس ۱۴.۲

آپدیت آی او اس ۱۴.۲ باعث تخلیه سریع شارژ باتری آیفون می‌شود

کاربران آیفون‌ها می‌گویند بعد از نصب آپدیت آی او اس ۱۴.۲ – iOS 14.2 گوشی آن‌ها زودتر شارژ خالی می‌کند و هنگام شارژ هم بسیار داغ می‌شود.

جزئیات جدیدی در مورد آخرین به‌روزرسانی iOS منتشر شده که نشان می‌دهد بعد از نصب، باعث تخلیه بسیار سریع شارژ باتری آیفون‌ها می‌شود. کاربرانی که آپدیت آی او اس ۱۴.۲ را روی گوشی خود نصب کرده‌اند، این مورد را تأیید می‌کنند.

بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که گوشی آن‌ها در طول شب بین ۲۰ تا ۴۰ درصد شارژ مصرف می‌کند. اکنون گزارش دیگری منتشر شده که نشان می‌دهد بعد از آپدیت به این نسخه، با ۳۰ دقیقه استفاده، شارژ گوشی شما ۵۰ درصد تخلیه خواهد شد! علاوه بر این گوشی شما حتی با استفاده از یک شارژر معمولی هم بسیار سریع شارژ می‌شود. ظاهراً گوشی در این مواقع نمی‌تواند به درستی سطح شارژ باتری را به نمایش بگذارد و همین باعث می‌شود که تصور کنید فرآیند شارژ و تخلیه شارژ سریع‌تر از گذشته اتفاق می‌افتد.

یکی از کاربران می‌گوید:

آیفون SE 2020 من خیلی بد شده است. یکی دو هفته‌ای هست که درصد شارژ باتری من به اشتباه نمایش داده می‌شود. در طول ۵-۶ ساعت استفاده، فقط ۵ درصد از شارژ خالی می‌شود. مشکل دیگر من هنگام شارژ‌ است که دستگاه خیلی داغ شده و گرچه از یک شارژر ۵ وات معمولی استفاده می‌کنم، خیلی سریع‌تر از گذشته شارژ می‌شود. همه این مشکلات بعد از نصب آپدیت iOS 14.2 آغاز شد.

این مشکلات اغلب در مدل‌های قدیمی‌تر آیفون مانند آیفون XS، آیفون ۷، آیفون ۶ اس و آیفون SE رخ داده است. کاربران آیپد پرو مدل ۲۰۱۸ هم بعد از نصب iPadOS 14.2 مشکلاتی مشابه را گزارش داده‌اند. ما امیدواریم اپل به زودی با انتشار iOS 14.3 و iPadOS 14.3 به این مشکل پایان دهد.

پس از یک دوره طولانی بررسی، اپل به‌روزرسانی‌های iOS 14.2 و iPadOS 14.2 را با هدف رفع مشکلات و بهبود عملکرد نسخه ۱۴.۱ منتشر کرد. اما حالا کاربران از نصب آن ابراز نارضایتی می‌کنند و امیدوارند اپل بتواند هرچه زودتر با انتشار یک به‌روزرسانی دیگر، مشکلات به وجود آمده را برطرف کند. آیا آیفون شما هم با این مشکلات مواجه شده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این باگ اوس حال آدمو خراب میکنه