وان پلاس 9

مشخصات فنی وان پلاس 9 با انتشار یک تصویر زنده نمایان شد

عکسی به بیرون درز کرده که OnePlus 9 یا نمونه آزمایشی آن را در دنیای واقعی نشان می‌دهد. این تصویر زنده، مشخصات فنی وان پلاس 9 را هم آشکار کرده است.

مطابق این عکس، دوربین سلفی گوشی درون حفره‌ی مرکزی نمایشگر قرار دارد؛ در حالی که رندرهای قبلی، موقعیت این دوربین را در سمت چپ نمایشگر نشان می‌دادند. اما چیز مهم‌تری که این تصویر به ما می‌گوید، مشخصات فنی وان پلاس 9 است.

مشخصات فنی وان پلاس 9

مشخصات فنی وان پلاس 9

می‌بینیم که نام تراشه دستگاه، اسنپدراگون 888 درج شده؛ این چیپست مجهز به یک ابرَهسته Arm Cortex-X1 با فرکانس کاری 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 است. مودم داخلی 5G اسنپدراگون x60 و پردازنده گرافیکی آدرنو 660 هم دارد.

همچنین نسخه‌ای از گوشی که در تصویر ظاهر شده، دارای 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی است. سنسورهای مجموعه دوربین عقب نیز 5+8+48+48 مگاپیکسلی هستند.

برای نمایش محتوا، وان پلاس 9 از یک پنل آمولد +QHD با حسگر اثر انگشت داخلی استفاده می‌کند. احتمالا نرخ ریفرش این صفحه نمایش به 120 هرتز می‌رسد. همچنین بر اساس گزارش‌های اخیر، شاید وان پلاس رونمایی از پرچمداران جدید خود را یک ماه جلو بیندازد (از آوریل به مارس 2021) تا بلکه بتواند برخی از مشتریان سامسونگ گلکسی اس 21 را برباید.

وان پلاس 888

اخیرا کوالکام از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 رونمایی کرد. دلیل انتخاب این نام به جای اسنپدراگون 875، خوش‌یمن بودن عدد 8 در باور مردم چین است.

با توجه به این موضوع و در پیش بودن تولد هشت سالگی وان پلاس، موسس و مدیرعامل کمپانی از طرفداران نظرسنجی کرد: اینکه آیا دوست دارند پرچمداران جدید با نام وان پلاس 888 وارد بازار شوند یا خیر؟

حالا اگر پاسخ کاربران به این نظرسنجی مثبت باشد؛ بعید نیست به جای وان پلاس 9، شاهد رونمایی از سری وان پلاس 888 در ماه‌های آینده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*