مشخصات دوربین گلکسی S21 Ultra

مشخصات دوربین گلکسی S21 Ultra لو رفت

روزهای پایانی امسال است و به معرفی پرچمدار های 2021 سامسونگ نزدیک می‌شویم. حال در خبری مشخصات دوربین گلکسی S21 Ultra منتشر شده است.

Ice Universe که منبعی موثق به شمار می‌آید، ضمن تایید خبرهای قبلی از گلکسی اس 21 اولترا ویژگی‌های دوربین آن را فاش کرد. لازم به ذکر است S21 اولترا ماژول پنچ‌ گانه دارد و دو نسخه‌ی دیگر یعنی S21 و S21+ دوربین سه گانه خواهند داشت.

دوربین اصلی Galaxy S21 Ultra 5G سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM3 با 0.8 میکرومتر پیکسل است (این پیکسل ابعاد 9 در 1 را فراهم می‌کند). فوکس خودکار Super PD نیز در این دستگاه قرار داده شده است. سنسور این پرچمدار نسبت به HM1 که سامسونگ در پرچمداران سال جاری خود از آن استفاده کرده بود، 12 درصد حساسیت بیشتری نسبت به نور خواهد داشت.مشخصات دوربین گلکسی S21 Ultra

این وضوح، باعث زوم دیجیتال سه برابری بدون افت کیفیت می‌شود. S21 اولترا همچنین دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو با پیکسل 1.22 میکرومتر و Dual Pixel AF دارد. زوم اپتیکال 3 برابر روی این پرچمدار تعبیه شده و انتظار می‌رود در بزرگ‌نمایی‌های بیش از 3 برابر، داده‌های دوربین اصلی و تله فوتو با یک دیگر ادغام شوند.

علاوه بر این‌ها شاهد یک دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی نیز هستیم. این لنز قالبیت زوم 10 برابری دارد (برای مقایسه، ماژول پریسکوپ Note20 Ultra دارای سنسوری 12 مگاپیکسلی با پیکسل 1.4 میکرومتر بود). سر انجام به دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX563 می رسیم. ماژولی با پیکسل 1.4 میکرومتری که تنها سنسور ساخت سونی در بین دوربین‌های چند گانه‌ی گلکسی S21 اولترا به شمار می‌آید.مشخصات دوربین گلکسی S21 Ultra

این مشخصات اصلی مشخصات دوربین گلکسی S21 Ultra بود. اگر به خاطر داشته باشید، حسگر ToF در دوربین گلکسی اس 20 اولترا، مورد استفاده قرار گرفت سپس سامسونگ در نوت 20 اولترا از فوکوس خودکار لیزری استفاده کرد و با توجه نتیجه‌ی نسبتا مطلوبی که گرفت این روند را در دوربین گلکسی S21 Ultra ادامه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*