گلکسی بادز پرو سامسونگ در رنگ نقره‌ای

هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ در رنگ نقره‌ای دیده شد

ایوان بلس تصویر جدیدی از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ – Samsung Galaxy Buds Pro را این مرتبه در یک رنگ نقره‌ای زیبا منتشر کرده است.

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از یک هدفون بی‌سیم جدید به نام گلکسی بادز پرو می‌کند. ظاهراً این هدفون، نسل جدید گلکسی بادز پلاس است، اما کیس شارژ آن با الهام از آنچه همراه گلکسی بادز لایو عرضه می‌شود، به سبک مربع منحنی طراحی شده است. چندی پیش تصویری از این هدفون و کیس شارژ آن در رنگ بنفش منتشر شده بود. اکنون ایوان بلس، افشاگر مطرح دنیای دیجیتال رندر جدیدی از این هدفون را در رنگ زیبای نقره‌ای منتشر کرده است.

گلکسی بادز پرو سامسونگ در رنگ نقره‌ای

بیشتر بخوانید:

نخستین تصاویر گلکسی بادز پرو را تماشا کنید

بلس می‌گوید، سامسونگ هدفون Galaxy Buds Pro خودش را در کنار گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۱ که ۱۴ ژانویه (۲۵ دی ماه) رونمایی می‌شوند، عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود کیس شارژ‌ این هدفون از ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار باشد. این ظرفیتی بیشتر از کیس سایر هدفون‌های بی‌سیم کمپانی سامسونگ است.

گلکسی بادز پرو سامسونگ در رنگ نقره‌ای

در حالی این ایرباد بی‌سیم به عنوان یک محصول بالارده وارد بازار می‌شود که سامسونگ نسل قبلی آن، هدفون گلکسی بادز پلاس را به عنوان یک گزینه ارزان قیمت‌تر، به همراه ایرباد لوبیایی شکل گلکسی بادز لایو در بازار حفظ خواهد کرد و به فروش می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*