هدفون بی سیم نوکیا BH-405

هدفون بی سیم نوکیا BH-405 معرفی شد؛ مقاوم در برابر آب

هدفون بی سیم نوکیا BH-405 با قیمت زیر ۶۰ دلاری معرفی شد. این ایرباد بی سیم شرکت HMD Global در برابر آب مقاوم است و شارژدهی ۳۵ ساعته دارد.

کمپانی نوکیا از نخستین هدفون بی سیم خودش در چین رونمایی کرد. هدفون بی سیم نوکیا BH-405 از تأییدیه ضد آب IPX7 و چندین ویژگی جذاب دیگر برخوردار است. سازنده این هدفون را با قیمت ۶۱ دلاری وارد بازار خواهد کرد؛ هرچند اگر همین حالا قصد خرید آن را داشته باشید، می‌توانید با ۴۵ دلار صاحب ایرباد بی سیم نوکیا شوید. ضمناً این دیوایس در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

شارژدهی ۳۵ ساعته هدفون بی سیم نوکیا BH-405

ایرباد جدید نوکیا با بلوتوث نسخه ۵ همراه است و از شارژ سریع و پایدار پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید بدون آنکه هرگونه مشکلی به وجود آید، به مدت ۳۰ دقیقه این ساعت را با خود به عمق ۱ متری آب ببرید. این ایربادها به لطف یک کیس شارژ، می‌توانند ۳۵ ساعت استفاده را تنها با یک بار شارژ فراهم کنند. کیس شارژ این هدفون هم از درگاه USB-C برای شارژ شدن استفاده می‌کند.

هدفون بی سیم نوکیا BH-405

ایرباد جدید نوکیا برای ارائه صدای توانمند و مطلوب از یک دیافراگم گرافن استفاده می‌کند. همچنین در حالی که به لطف ارگونومی خوبی که در طراحی دارد و به راحتی در داخل گوش کاربر قرار می‌گیرد، گوش دادن به صداهای سه بعدی را هم ممکن می‌کند. کاربران می‌توانند از سه سری مختلف، یک سری متناسب با سایز گوش خودشان را روی گوشی‌های این هدفون قرار دهند تا هم پایداری بهتری داخل گوش داشته باشد و هم نفوذ صداهای خارجی به داخل هدفون را بکاهد. پشتیبانی از کدک صوتی با کیفیت بالای AAC هم می‌تواند صدایی رسا را به ارمغان بیاورد.

سازنده از یک درایور ۶ میلی‌متری گرافن برای تولید صدایی بهتر در این هدفون بی‌سیم استفاده کرده است. وزن دو گوشی این هدفون به همراه کیس شارژ آن هم فقط ۴۸.۵ گرم است. وقتی گوشی‌ها را از داخل کیس درآورید، به صورت خودکار به آخرین دستگاهی که به آن متصل شده‌اند، مجدداً وصل خواهند شد تا تجربه نصب بدون لمس را به بهترین شکل تجربه کنید. Nokia BH-405 همچنین از چندین جسچر برای پاسخ به تماس‌ها، کنترل موسیقی، تنظیم ولوم و غیره پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*