هیوندای سانتافه 2021

قیمت و مشخصات هیوندای سانتافه 2021 اعلام شد

هیوندای سانتافه 2021 در ماه اکتبر معرفی شد و اکنون آماده عرضه به بازار است. این شاسی بلند نسبت به قبل از پلتفرم جدید و تغییرات ظاهری متعددی بهره می‌برد.

در ماه اکتبر شاهد معرفی رسمی هیوندای سانتافه 2021 بودیم. هیوندای به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کره‌ای برای مدل جدید شاسی بلند خود تغییرات بیشتری از یک فیس لیفت ساده را در نظر گرفت که چنین تغییراتی می‌تواند قیمت خودرو را نیز افزایش دهد.

قیمت و مشخصات هیوندای سانتافه 2021

هیوندای سانتافه 2021

طبق اعلام شرکت هیوندای، قیمت پایه سانتافه SE از 28 هزار و 25 دلار شروع می‌شود که نسبت به مدل 2020 خود حدود 575 دلار افزایش قیمت داشته است. تریم کالی گرافی به عنوان عضو جدید خانواده سانتافه 2021 نیز دارای قیمت پایه ۴۳۴۷۵ دلاری است. همچنین قیمت این خودرو نسبت به مدل پرچم‌دار قبلی یا همان مدل لیمیتد چهار چرخ محرک حدود ۲۷۲۵ دلاری افزایش یافته است. هرچند این قیمت‌ها هزینه‌های تحویل را نیز شامل می‌شوند.

هیوندای سانتافه 2021

همانطور که اشاره شد افزایش قیمت هیوندای سانتافه به دلیل تغییرات متعددی بوده که این خودروساز کره‌ای برای آن در نظر گرفته است. این شاسی بلند در کنار به‌روزرسانی‌های ظاهری نظیر استفاده از دیلایت‌های مشابه هیوندای پالیسید از یک پلتفرم جدید بهره می‌برد. پلتفرم جدید باعث شد تا پرفورمنس، هندلینگ و ایمنی خودرو ارتقا پیدا کند. علاوه بر این، پلتفرم جدید امکان استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده در این شاسی بلند را نیز فراهم کرده است.

هیوندای سانتافه 2021

تریم کالی گرافی جدید که علاوه بر هیوندای سانتافه 2021 برای پالیسید نیز در نظر گرفته شده است از امکانات سطح بالایی نظیر متریال لوکس‌تر کابین بهره می‌برد. از امکانات این تریم می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی خاص، نورپردازی داخلی، هدآپ دیسپلی تمام‌رنگی، پوشش سقف جیر، تریم برجسته درها و صندلی‌ها، جلوپنجره متمایز و چرم باکیفیت ناپا اشاره کرد. همچنین این مدل از موتور 2.5 لیتری و سیستم چهارچرخ محرک نیز بهره می‌برد.

هیوندای سانتافه 2021

سانتافه به عنوان نخستین شاسی بلند هیوندای محسوب می‌شود که به قوای محرکه هیبریدی مجهز شده است. این قوای محرکه هیبریدی مواردی چون یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو، استارتر/ژنراتور ۱۳ کیلوواتی و موتور الکتریکی ۴۴ کیلوواتی را شامل می‌شود که در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با 225 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتن‌متر را تولید کند. مدل‌های درون‌سوز این خودرو نیز تا پایان سال عرضه خواهند شد. همچنین مدل پلاگین هیبریدی هیوندای سانتافه 2021 نیز قرار است به تولید برسد که هنوز زمان عرضه آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*