دوکاتی مانستر 2021

دوکاتی مانستر 2021 با تغییرات زیاد معرفی شد؛ رویای عاشقان موتورسیکلت

دوکاتی مانستر 2021 – Ducati Monster 2021 با تغییرات زیاد معرفی شد. موتورسیکلت مانستر در مدل جدید نسبت به قبل قدرتمندتر، جذاب‌تر و سبک‌تر شده است.

شرکت دوکاتی از مدل 2021 موتورسیکلت مانستر پرده برداشت. دوکاتی مانستر 2021 اکنون از چراغ‌های جلو LED جدید با دیلایت‌های جذاب بهره می‌برد. برای این موتورسیکلت بدنه‌ای جدید و پشت آمپرهای دیجیتال ۴.۳ اینچی در نظر گرفته شده است.

مشخصات دوکاتی مانستر 2021

دوکاتی مانستر 2021

طراحان دستگیره‌های فرمان را حدود 70 میلی‌متر به سمت راننده کشیده‌اند تا موقعیت راننده در کنترل موتورسیکلت افزایش پیدا کند. همچنین موقعیت پای راننده هم با تغییرات همراه بوده و بخش مرکزی نیز نسبت به قبل نازک‌تر شده است. شرکت دوکاتی به موضوع ارگونومی نیز توجه ویژه داشته است و ارتفاع صندلی این خودرو به 820 میلی‌متر افزایش یافته است که البته اگر برای مالکان زیادی بلند باشد آنها می‌توانند کیت فنرهای سفارشی را سفارش دهند تا ارتفاع آن به 775 میلی‌متر کاهش پیدا کند.

دوکاتی مانستر 2021

طراحان این شرکت سعی کردند با وجود تغییرات زیاد مانستر اصالت خود را حفظ کند و به همین دلیل برخی از ویژگی‌های سنتی از مدل قبلی نظیر باک سوخت بایسون بک در این خودرو حفظ شده است. یک پیشرانه 2 سیلندر 937 سی‌سی جدید با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 93 نیوتن‌متر نیروی این موتورسیکلت را تامین می‌کند. هرچند حجم و قدرت این پیشرانه نسبت به موتور قبلی افزایش یافته، اما وزن آن در مقایسه با پیشرانه قبلی حدود 2.4 کیلوگرم سبک‌تر است.

دوکاتی مانستر 2021

مهندسان با افزایش حجم پیشرانه توانسته‌اند گشتاور تولیدی را در تمام دورها به ویژه در دورهای میانی ارتقا دهند که چنین موضوعی سطح سواری در جاده‌ها و پیج‌ها را افزایش می‌دهد. دوکاتی مانستر 2021 اکنون از یک گیربکس 6 سرعت جدید با سیستم تعویض سریع بهره می‌برد. علاوه بر اینکه شرکت دوکاتی وزن پیشرانه را کاهش داده، با استفاده از فریم آلومینیومی جلو توانسته است بازهم وزن موتورسیکلت را 4.5 کیلوگرم کاهش دهد.

دوکاتی مانستر 2021

در این موتورسیکلت رینگ‌های 17 اینچی هم 1.7 کیلوگرم از مدل‌های قبلی سبک‌تر هستند. با وجود تمام تغییراتی که شرکت دوکاتی در نظر گرفته است، وزن خشک مانستر حدود 166 کیلوگرم بوده که از مدل قبلی 18 کیلوگرم سبک‌تر است. دوکاتی مانستر 2021 از ماه آوریل و با قیمت پایه 11 هزار و 895 دلار به بازار عرضه می‌شود و مشتریان قادر خواهند بود مدل سفارشی مانستر پلاس را با قیمت 12 هزار و 195 دلار سفارش دهند که این نسخه از پوشش صندلی سرنشین بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*