رنگ بندی گلکسی S21

رنگ بندی گلکسی S21 فاش شد؛ منتظر یک رنگ خاص باشید

کم کم تب معرفی پرچمداران 2021 داغ می‌شود. امروز تیزری از پرچمداران سامسونگ منتشر شد و طی آن رنگ بندی گلکسی S21 نیز فاش شد.

مدتی است که مشخصات پرچمداران آینده سامسونگ لو رفته است. امروز صبح نیز چند تیزر کاملا رسمی از Samsung Galaxy S21+ ،Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra منتشر شد. چیزی که توجه بسیاری را جلب کرد، وجود یک رنگ خاص در میان تصاویر بود.رنگ بندی گلکسی S21 و رنگ بنفش فانتوم

طبق اطلاعاتی که Android Police امروز منتشر کرد، گلکسی اس 21 بنفش فانتوم (Phantom Violet) با ترکیب رنگی دو گانه در راه خواهد بود. این رنگ شامل قسمتی برنزی و قسمتی بنفش است؛ قسمت برنز کمی با رنگ مدال‌های برنز المپیک تفاوت دارد و نسبت به آن خاص‌تر است. بنقش هم متناسب با برنز، با آن ترکیب شده است. به نوعی این رنگ ویژه سامسونگ، بسیار مشابه با رنگ بنفش استفاده شده در گلکسی نوت 8 بوده که کمی ترکیب رنگی آن اصلاح شده است.

رنگ بندی گلکسی S21

به نظر می رسد جفت رنگ مشکی‌هایی که در پشت دستگاه می‌بینیم ملایم‌ باشند. رنگ سیاه حاشیه صفحه نمایش و بخش مربوط به دوربین، تیره‌تر و شفاف‌تر هستند. مشکی پشت اما بیشتر مات بوده و بازتاب نور کمتری نیز دارد. در کنار این، تفاوت بزرگی بین گلکسی S21 Ultra با S21 و S21+ مشاهده می‌شود؛ اس 21 اولترا، در کناره‌ها منحنی بسیار بیشتری دارد در حالیکه دو پرچمدار دیگر، رویکرد سنتی‌تری را پیش گرفته‌اند.

نکته‌ی جالبی که در تیزر مشاهده‌ شد، مشابه بودن تصاویر اس 21 و اس 21 پلاس بود (خوب به تصاویر تیزر دقت کنید). شاید سامسونگ دلیلی ندیده که در این تیزر (هرچند که رسمی است) تفاوت‌ها را به نمایش بکشد اما به احتمال فراوان در تیزرهای بعدی، تفاوت‌ها را بیشتر مشاهده خواهیم کرد. این دو اسمارت فون در قسمت بالای خود، حدود یک میلی‌متر با یکدیگر اختلاف عرض خواهند داشت.رنگ بندی گلکسی S21

انتظار می‌رود خانواده گلکسی S21 سامسونگ در این رنگ بندی های خاص و زیبا، در رویداد Unpacked Samsung روز 14 ژانویه 2021 معرفی شوند. به احتمال فروان از 29 ژانویه 2021 نیز شاهد عرضه این پرچمدارها به بازار خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*