طراحی Galaxy A52 5G

طراحی Galaxy A52 5G سامسونگ را برای اولین بار ببینید

طراحی Galaxy A52 5G در رندرهای باکیفیت و تازه‌ای به نمایش درآمد. البته ظاهرا سامسونگ گلکسی ای 52 نسخه 4G هم خواهد داشت.

از فروش دو سری S و Note سود سرشاری نصیب سامسونگ شده؛ اما اگر بحث حجم فروش در میان باشد، سری Galaxy A است که سنگر سامسونگ را در مقابل رقبایی مانند هواوی، اپل و شیائومی حفظ می‌کند. مثلا در سه ماهه سوم 2020، پنج مدل از سری گلکسی A در بین 10 گوشی پرطرفدار جای گرفتند؛ در حالی که نام هیچ ‌یک از پرچمداران سری اس یا نوت در فهرست دیده نمی‌شد.

گلکسی A51 پشت سر مدل‌های ارزان‌تر A21s و A11 قرار گرفته بود؛ حالا ولی جانشینی برای آن در راه است. این شما و این طراحی Galaxy A52 5G که شاید آشنا به نظر برسد!

طراحی Galaxy A52 5G سامسونگ

این تصاویر را افشاگر مورد اعتماد، استیو همرستافر منتشر کرده؛ پس باید نسبتا دقیق باشند. در نگاه اول، طراحی گوشی خیلی شبیه گلکسی ای 51 5G به نظر می‌رسد؛ اما در واقع، جای فلاش LED با یکی از دوربین‌ها عوض شده است.

ظاهرا سامسونگ آن‌قدر از طراحی مدل قبلی راضی بوده که دلیلی برای تغییر آن نداشته است. حتی صفحه نمایش نیز همان حاشیه‌های باریک و حفره‌ی مرکزی را دارد.

این افشاگر به بدنه گلاستیکی (پلاستیک گلس-مانند)، وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای هم اشاره کرده است. همچنین اخیرا گلکسی ای 52 5G در بنچمارک Geekbench تست شد تا از وجود تراشه اسنپدراگون 750G در آن مطلع شویم.

با این اوصاف، قیمت حدودا 500 دلاری برای دستگاه قابل تصور است. در عوض، قیمت گلکسی ای 51 5G شاید تا 400 دلار پایین بیاید و فرصت خوبی به مشتریانی بدهد که به دنبال گوشی های گران‌تری مانند گلکسی اس 21 یا حتی گلکسی ای 72 5G نیستند.